Gå til innhold

Norske Mobilmagasin!

Anbefalte innlegg

I Norge finnes det jo som kjent ingen "rene" mobilmagasiner, vi har IT Avisen Business, men de skriver ikke serlig utfyllende om mobiltelefoner, mest annet pjatt.

I Sverige har de bladet "Mobil" og i Danmark et blad under samme navn.

Er det noen som vet hvilket av disse to bladene som er best? Eller er det noyaktig samme

bladet, bare paa forskjellig spraak?

Tenkte aa begynne aa abbonnere paa et utenlandsk magasin, finnes det andre magasiner som er enda bedre som dere kan anbefale? ( ja, selvsagt paa engelsk eller skandinavisk :p)

:-?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei du!

Jeg køper fast svenske mobil,supert blad!

Dessuten stemmer Sveriges priser(kasnje litt høyere grunnet kroneforskjellen) med os Norske..kjempeblad!

Men du vet det finnes en Dansk versjon av samme blad? Kjenner du til det?

Er det bedre eller därligere tror du? Og hvor mye betaler du for bladet pr. mäned?

Men i et svensk blad stär det vel ogsä mye uinteressant om svenske mobiloperatörer etc?

PS: Er det ikke greiere med et dansk blad siden dansk og norsk er nesten helt likt skriftlig??

Lenke til kommentar

Mobil kom i norsk utgave også for endel år tilbake. Men det gitt visst ikke så bra, så de kuttet det ut. Kanskje like greit, for Mobil er et makkverk (gjelder den svenske versjonen også).

Da er jeg mer enig med Christian86, Connect er et meget bra blad (men er det tilgjengelig i Norge?)

Selv leser jeg mest Mobile Gamer, What Mobile og Mobile Choice.

Lenke til kommentar
Mobil kom i norsk utgave også for endel år tilbake. Men det gitt visst ikke så bra, så de kuttet det ut. Kanskje like greit, for Mobil er et makkverk (gjelder den svenske versjonen også).

Da er jeg mer enig med Christian86, Connect er et meget bra blad (men er det tilgjengelig i Norge?)

Selv leser jeg mest Mobile Gamer, What Mobile og Mobile Choice.

Har du noen linker til de bladene Mobile Gamer, What Mobile og Mobile Choice?

Hvilket er best av de (forskjellene pä de??)

Og pris for abonnement pä de???

Og har ennä ikke fätt svar pä hvilket blad som er best av Mobil Danmark og Mobil Sverige

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...