stasomfaen Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Hei! Skal til tokyo i juleferien, ca 21 des - 02/03 jan en gang vil jeg tro. Jeg kan ordne id-billetter mest sannsynlig, men da er man avhengig at det ikke er mye trafikk så man får plass. Noen som vet om det er mye trafikk på denne tiden? til tokyo via køben.. Tenker å fly med sas da, ellers går det jo med et annet selskap å bestille vanlige billetter om det er noe bra priser. Tanker? Gutse på id, eller safe med vanlig billetter? Og en annen ting. Noen som vet om billig/bra bo? Et ålreit rimelig hotell, hostel etc, så vi kan bruke penger på å se, kjøpe og oppleve enn å sove..? Og hvis noen vet: Hva bør sees/gjøres?? Søkt litt rundt på nett, men står så mye forskjellig og jeg skjønner ikke helt hvordan tokyo er delt opp. Det er så fryktelig mye navn og deler... Vi er to kamerater som drar. Setter pris på svar! Lenke til kommentar
mandela Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Grei oversikt: http://en.wikivoyage.org/wiki/Tokyo Har selv bodd på "business hotels" rundt Ueno til en rimelig penge, var billigere å bestille på den japanske versjonen av nettsiden huser jeg (tanta bestilte). Nå er det noen år siden at jeg var der rundt juletider og snittbelegget på langdistanse har nok forandret seg betydelig siden den gang Det er en grunn til at jeg foretrekker å kalle disse billettene for "stand by" (som de jo er), og ikke "ID". Foreslår at du tar en titt på et annet forum angående dette: http://forum.flyprat.no/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Må komme meg til Japan en gang Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Bruk Expedia, der får du gode dealer på både billetter og hotell! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå