Aasgaard Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Flere av dagens største spillsuksesser eksisterer kun på grunn av ivrige fans.FEATURE: Modifikasjonenes historie (Ekstra) Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Morsomt at modden jeg var med på, Nehrim, ble nevnt. Veldig stolt av den modden 8 Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 21. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2014 Artig, jeg var ikke klar over at vi hadde en forumveteran som hadde fingre med i spillet. Hva står du bak? 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Vrengtpolvott Skrevet 21. juni 2014 Populært innlegg Del Skrevet 21. juni 2014 For Nehrim lagde jeg primært 3d modeller og teksturer, men hadde også en finger med i diverse dungeons i modden. Hjalp også til med level design i Black Mesa og var en av de første medlemmene i den modden 10 Lenke til kommentar
NatuRal3 Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Ikke glem DayZ Ikke glem DayZ Glem det. Lenke til kommentar
Gibblay Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Så virkelig Desert Combat så jævlig ut? For ei utvikling på 10-15 år. 2 Lenke til kommentar
ReVeiLeR Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 "Oppfølgeren Quake bød ikke på mindre tredjepartsmoro. Noen nøyde seg med å forandre spillerfiguren til ei ku eller ei naken dame. Det var enkel moro, men neppe noe som forandret bransjen. Team Fortress var betydelig viktigere i så måte." What? TF over Quake i viktighet av moddingens fremdrift? Are you MAD? Eks: http://www.moddb.com/mods/quake-rally Lenke til kommentar
ReVeiLeR Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 Phew, leste litt lenger. Denne kan trygt slettes ^ Lenke til kommentar
...... Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 Kjekt å lese dette tilbakeblikket fra en tid da modifikasjoner var utelukkende positivt. Bethesda satt en effektiv stopper for det i fjor gitt! 1 Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 For Nehrim lagde jeg primært 3d modeller og teksturer, men hadde også en finger med i diverse dungeons i modden. Hjalp også til med level design i Black Mesa og var en av de første medlemmene i den modden Rått, digger Black Mesa. Er sykt imponert over hvor dedikerte alle som har vært med på å lage det har vært. En annen av mine favorittmods er HD remaster modden til Resident Evil 4. re4hd.com To karer som remastrer hele spillet. Lenke til kommentar
Rygh18 Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 Stardew Valley fortjener også en notis her Utvikleren la seg selv ut på reddit og svarte alle som måtte ha spørsmål. Artig sak: https://www.reddit.com/r/StardewValley/comments/4b8s7v/im_concernedape_developer_of_stardew_valley_ask/ Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 "Oppfølgeren Quake bød ikke på mindre tredjepartsmoro. Noen nøyde seg med å forandre spillerfiguren til ei ku eller ei naken dame. Det var enkel moro, men neppe noe som forandret bransjen. Team Fortress var betydelig viktigere i så måte." What? TF over Quake i viktighet av moddingens fremdrift? Are you MAD? Eks: http://www.moddb.com/mods/quake-rally Team Fortress var en Quake-mod. Det menes nok at TF var viktigere enn å forandre figuren til ei ku. Valve kapret utviklerne og lanserte sitt Team Fortress Classic senere. http://quake.wikia.com/wiki/Team_Fortress_(mod) Lenke til kommentar
BizzyX78 Skrevet 3. januar 2018 Del Skrevet 3. januar 2018 - Jeg synes at "Vampire: The Masquerade - Bloodlines" er et høyst nevneverdig spill når det kommer til "stafettpinner"... Da det har blitt utgitt via "Unofficial Release" enten som Patch som fikser bugs, eller som en "Extended Edition" av spillet. ----- Et annet spill jeg skulle ønsket dem hadde gjort noe lignende med er "Call of Cthulhu: Dark corners of the earth". Som i sin tid virkelig hadde trengt det, fordi orginalen var full av bugs. Etter det jeg har sett så langt så er den offisielle remake'en av spillet helt anderledes i forhold til orginalen. Ikke at det nødvendigvis trenger å være så negativt, men skulle alikevel ønske at noen hadde plukket opp "stafettpinnen" til orginalen. Jeg koste meg i hvert fall gløgg ihjel med orginalen, på tross av alle bugs'ene. ----- En mod til "TES" som jeg savner er en "Non-Combatant"-mod. Noe 'ala' som i "Ultima Online". Godt mulig jeg har gått glipp av noe, men om det ikke finnes så burde det ha gjort det. På den måten kan slike spill appellere til langt flere, særlig i Online-sammenheng. Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 3. januar 2018 Del Skrevet 3. januar 2018 - Jeg synes at "Vampire: The Masquerade - Bloodlines" er et høyst nevneverdig spill når det kommer til "stafettpinner"... Da det har blitt utgitt via "Unofficial Release" enten som Patch som fikser bugs, eller som en "Extended Edition" av spillet. Jeg skrev litt om Vampire: The Masquerade - Bloodlines-situasjonen for noen år siden. https://www.gamer.no/artikler/feature-nar-fansen-tar-ansvar/153111 Lenke til kommentar
BizzyX78 Skrevet 3. januar 2018 Del Skrevet 3. januar 2018 (endret) - Jeg synes at "Vampire: The Masquerade - Bloodlines" er et høyst nevneverdig spill når det kommer til "stafettpinner"...Da det har blitt utgitt via "Unofficial Release" enten som Patch som fikser bugs, eller som en "Extended Edition" av spillet. Jeg skrev litt om Vampire: The Masquerade - Bloodlines-situasjonen for noen år siden. https://www.gamer.no/artikler/feature-nar-fansen-tar-ansvar/153111 - Som du siterte den gang så holder han fortsatt det han lover.Med unntak av Beta-Versjoner så har han nylig utgitt "v.9.9 Final" av "VTM-B", datert den 22.12.2017."Final"-versjoner er full versjoner som markere overgangen til neste versjon og neste runde med beta-testing.-----Hadde bare noen gjort det samme med "CoC:DCoTE" så hadde jeg blitt veldig fornøyd.Forståelig nok så hade det blitt litt av et prosjekt, da siden "CoC:DCoTE" var/er mer bug'ete enn "VTM-B" når den siste offentlige versjonen blir tatt i betraktning.Men vel verdt det på tross av alle bug'ene, om en da i det hele tatt får det opp å gå. Endret 4. januar 2018 av BizzyX78 Lenke til kommentar
Oberlai Skrevet 10. november 2018 Del Skrevet 10. november 2018 (endret) Ja det ble etter hvert slutt på mods til BF-spilla, EA skjønte at her var det mye penger å tjene hvis de bare laget de SELV. Dessuten holdt modsa liv i spilla i et par tiår, og sånt er jo heller ikke bra............ Heldigvis ikke alle som tenker slik da, men blir mer vanlig. Endret 10. november 2018 av DashFiss 1 Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 "Samtidig slapp DICE å betale 200 000 dollar Trauma Studios ellers hadde hatt krav på." De la ned studioet som lagde BF2 for denne grunnen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå