hartbeat32 Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Jeg er så kåt for tiden at jeg vet nesten ikke hva jeg skal gjøre....Går rundt og er "småhard" stort sett hele dagen,og så fort jeg ser ei fin dame eller tenker på sex så er kuken knallhard...! Kjenner at det presser i buksa bare av å skrive om det nå Det verste jeg gjør er å fantasere om å slikke fitte..bare dukke ned mellom beina og la tunga leke vilt med hele kjønnet,og nyte alle lukter og smaker til det går for henne...noe jeg ELSKER ! da dunker det der nede med en gang....Akk,ikke så lett å være singel og sprengkåt.... Lenke til kommentar
Zakke Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Joda, er nok flere som har det sånn, men hva er spørsmålet eller hensikten med tråden egentlig? Lenke til kommentar
hartbeat32 Skrevet 20. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2014 Joda, er nok flere som har det sånn, men hva er spørsmålet eller hensikten med tråden egentlig? Godt spørsmål...måtte bare få det ut og høre om det er flere som har det sånn... 1 Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Du får gå til legen og be om resept på Depo-Provera, burde løse problemet Lenke til kommentar
Forumtroll1 Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Jeg har kommet med løsning på problemet to ganger, men innleggene har blitt slettet fordi en moderator mener at det er brudd på en tullete forumregel å snakke om salg av seksuelle tjenester. Allikevel har andre tråder med samme tematikk fått gå sin gang. Ikke lett å bli klok på. Men trådstarter, det finnes altså en ganske enkel løsning på problemet ditt. Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Her synes jeg kvinnene på forumet for ta ansvar og gi deg en melding. Ikke bra og gå rundt med ståkukk til alle døgnets tider. 4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 ha masse sex da vel? Anonymous poster hash: cd985...e3b Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Du har vel to hender du kan hjelpe deg med? Bust aaaaall kindz of nuts! Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Du har vel to hender du kan hjelpe deg med? Bust aaaaall kindz of nuts! Med litt assistanse fra all dokumentasjonen som ligger ute på nettet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 og hva mener du vi skal gjøre med det hm Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Her synes jeg kvinnene på forumet for ta ansvar og gi deg en melding. Ikke bra og gå rundt med ståkukk til alle døgnets tider. Det finnes ikke ett menneske på kloden som har noe som helst ansvar ovenfor TS (eller noen andre) sin kjønnsdrift. Evner man ikke å takle den på egen hånd får man søke profesjonell hjelp hos psykolog. TS: verden flommer over av sexleketøy og diverse aktiviteter man kan drive med selv. Alternativt kan du jo gå ut i den vide verden og se om du finner noen som har lyst til å bli med på moroa. Anonymous poster hash: 02931...6ca Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Her synes jeg kvinnene på forumet for ta ansvar og gi deg en melding. Ikke bra og gå rundt med ståkukk til alle døgnets tider. Det finnes ikke ett menneske på kloden som har noe som helst ansvar ovenfor TS (eller noen andre) sin kjønnsdrift. Evner man ikke å takle den på egen hånd får man søke profesjonell hjelp hos psykolog. Anonymous poster hash: 02931...6ca Sier du det Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Her synes jeg kvinnene på forumet for ta ansvar og gi deg en melding. Ikke bra og gå rundt med ståkukk til alle døgnets tider. Har noen hørt om Sylvi Hardy er ledig? Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Her synes jeg kvinnene på forumet for ta ansvar og gi deg en melding. Ikke bra og gå rundt med ståkukk til alle døgnets tider. Har noen hørt om Sylvi Hardy er ledig? Er du tent på henne? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Nei, men jeg tenkte kanskje at TS kunne være det. Jeg tenner ikke på rasister, jeg. (Går aldri med fyrstikker eller lighter på meg.) Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Nei, men jeg tenkte kanskje at TS kunne være det. Jeg tenner ikke på rasister, jeg. (Går aldri med fyrstikker eller lighter på meg.) Her stigmatiserer du, noe du gjerne kritiserer andre for. Tenk litt på det. TS tar nok alt, uansett lukt og farge. Han er jo kåt. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Ja, Hardy har vel egentlig ikke noe i denne tråden å gjøre... Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Her synes jeg kvinnene på forumet for ta ansvar og gi deg en melding. Ikke bra og gå rundt med ståkukk til alle døgnets tider. Det finnes ikke ett menneske på kloden som har noe som helst ansvar ovenfor TS (eller noen andre) sin kjønnsdrift. Evner man ikke å takle den på egen hånd får man søke profesjonell hjelp hos psykolog. Anonymous poster hash: 02931...6ca Neste gang du er på butikken, kjøp deg et fnugg av humor. 3 Lenke til kommentar
WPX Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Beeg (dot) com, flott side, flott kvalitet, flotte videofilmer. Gjør susen til du finner deg noen som har lyst til å rulle i høyet med deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg