ZyraX Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Jeg synes de nye catalyst driverene suger noe max. Jeg hadde catalyst 2.5 instalerte 2.8 3dmark scoren min sank med 900 poeng.Noe må være galt med de driverene.Enig?Men hvilke drivere er egentlig de beste for ati kort??? Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Omega driverne ville jeg sagt var de beste. Edit: 3.8 Lenke til kommentar
Bøb Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Jeg ville nok tro de nyeste ( 3.8 ) er de beste, pga diverse features og bugfixes som ikke er tilstedet i de forrige driverene. Om 3D Mark scoren din går litt ned, kan du vel egentlig bare blåse i, 3D mark er ikke alt Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Jeg ville nok tro de nyeste ( 3.8 ) er de beste, pga diverse features og bugfixes som ikke er tilstedet i de forrige driverene. Om 3D Mark scoren din går litt ned, kan du vel egentlig bare blåse i, 3D mark er ikke alt agree with you! det er helt sant 3dmark er ikke alt, jeg vil si det er hva kortet uyter i spill Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Hva mener du egentlig med at de "suger"? Er det basert på 3dmark? Selv har jeg alltid installert nyeste drivere ettersom de slippes og tenker sjelden på 3dmark scoren, selv om jeg sjekker. Morsomt med benchmarks Bare synes det er rart at folk liker det og det settet drivere bedre enn andre. Grunnen til oppdateringer er gjerne bedre ytelse og bli kvitt bugs. Greit at noen drivere kanskje har nye bugs, men slik jeg ser det virker det som nye drivere somregel fikser ting sånn at spill som folk gjerne spiller på tidspunktet driverne kommer ut, funker bra. Vet ikke helt hva jeg ville frem til... Bare rabler litt, jeg Lenke til kommentar
ZyraX Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 Jeg ville nok tro de nyeste ( 3.8 ) er de beste, pga diverse features og bugfixes som ikke er tilstedet i de forrige driverene. Om 3D Mark scoren din går litt ned, kan du vel egentlig bare blåse i, 3D mark er ikke alt Nei det skal jeg være enig i,men jeg synes jo det er litt rart. Jeg tror jeg jammen prøver de omega driverene jeg. Hvor finner man omega driverene?har noen en link da? Lenke til kommentar
Bøb Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 www.omegacorner.com eller noe? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 www.omegacorner.com Lenke til kommentar
ZyraX Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 Takker for hjelpen dere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå