askt Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 OK, jeg bestilte ADSL 16. okt (en stund siden, ja), og endelig begynner det å skje ting. Fikk mail om jeg skulle gå på NGTs kundesider og oppgi informasjon om installasjon. Sidene var ikke oppdatert, så jeg ringte kundeservice (og kom fram!). Den greie damen sa at alt som trengtes, var å bekrefte datoen som montøren skulle komme på. Datoen var grei, og jeg sa ja. Dagen etter (idag), er kundesidene oppdatert, så jeg svarer på spørsmålene som kommer opp der (om ISDN-boks, kontakt o.l.) og får beskjed om at montør ikke trengs? Hmm. Da begynner jeg å lure. En ting er sikkert, Bravida skal ringes før den 21. (Da de visstnok skal komme). Noen som har opplevd noe lignende? [ Denne Melding var redigert av: askt på 2002-02-19 09:26 ] Lenke til kommentar
hasund Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Det var da utrolig lang ventetid...vel, vel. Jeg tror kanskje NextGenTel har sluttet å sende ut montører til hjemmene (uten at de slutter å ta betalt for installeringen av den grunn, vil jeg tro...). Bravida blir kun sendt for å montere din linje på nærmeste sentral. Du får tilsendt en splitter, et modem, og en masse kabler og ledninger som du selv kobler sammen. Det går helt fint bortsett fra at mitt relativt lille bo er blitt rene Bolognesen hva ledninger angår. Lenke til kommentar
askt Skrevet 19. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2002 Så de har på en måte begynt med "Gjør det selv"-pakker... men ikke sagt noe om det. Kundesidene sa at de jeg skulle få en "Klar til bruk"-pakke. Blir vel noe av det samme! :smile: Litt rart er det fortsatt at kundeservice-mennesket sa at det skulle komme montør... skulle ringe meg en time før og greier. Du snakket om en splitter? Da gjetter jeg på at du bruker delt oppkobling? Det skal jeg også få... Lenke til kommentar
-PlatiNum- Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Jeg ventet i 4 mnd på adsl fra NGT. Men nå har jeg hatt over 1 år og er fornøyd. http://www.home.no/platinum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå