clinton Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 jeg MÅ ha ny PSU. Tenker på og kjøpe Enermaks eller BeQuiet Den må være bra til og klokke med og ha nogen lunde stabile spenninger. Men på det HK som jeg har så er det jo 2 steder jeg på påføre spenning. Lurer også på hvilken av disse PSUene som har begge de to. Kom gjerne med andre forslag til PSUer Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Alle strømforsyninger som er up too date idag har to to kontaktene du lurer på, det vil si, vanlig ATX of en ekstra 12V rail. Det er også endel som leveres med en til kontakt som brukes litt oftere på server HK. Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Hei! Har det som du ser i signatur under. BeQuiet PSU'en fungerer utmerket! Den har de to ATX kontaktene, 9 eller 10 molex 4pin drev kontakter, 3 fan connectors som temp reguleres av psu og alt det andre dill-dallet med kabler. Spenningene på min er supre! Har ikke brukt PCen mye etter jeg fikk strømforsyninga og kabinnet på fredag, men unansett så ligger 3,3v@3,33v 5v@5,00v og 12v@11,86 akuratt nå, og det er slik den ligger på idle. Har ikke skjekket load enda, men skal det senere. Og den opplever helt klart til navnet, du kan nermest umulig høre den, og vifta som suger luft ut av kabinettet og inn i PSU hjelper også litt på å få ut varmen. Hilsen en veldig fornøyd BeQuiet eier 8)! Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Jeg har en 2-3 år gammel Enermax 350w, den kunne vært litt stillere men ellers er den i fin form. Spenninga ligger litt over det den skal være; 12.3v / 5.2v / 3.4v på et Asus P4P800. På KT7-raid, derimot, så lå spenninga litt lavere enn det den skal være. Lenke til kommentar
clinton Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 Hei! Har det som du ser i signatur under. BeQuiet PSU'en fungerer utmerket! Den har de to ATX kontaktene, 9 eller 10 molex 4pin drev kontakter, 3 fan connectors som temp reguleres av psu og alt det andre dill-dallet med kabler. Spenningene på min er supre! Har ikke brukt PCen mye etter jeg fikk strømforsyninga og kabinnet på fredag, men unansett så ligger 3,3v@3,33v 5v@5,00v og 12v@11,86 akuratt nå, og det er slik den ligger på idle. Har ikke skjekket load enda, men skal det senere. Hilsen en veldig fornøyd BeQuiet eier 8)! Høres bra ut.Tror jeg tar og bestiller en sånn fra 3Dfxcool når de får de inn igjen,eller er det noen andre steder de selger de? Har du muligheten for og måle hvor lang PSUen er?(fra den siden med viften og til der som kablene kommer ut?)det hadde vert veldig greit og vite Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Jeg bestillte fra 3dfxcool, har ikke sett noen annen norsk webshop hvor de har bequiet psu'er. Ja jeg kan godt ta å måle den i mårra når jeg skal rydde opp alt kabel rotet inni der, den er ikke serlig lang værtfall. Lenke til kommentar
clinton Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 Jeg bestillte fra 3dfxcool, har ikke sett noen annen norsk webshop hvor de har bequiet psu'er. Ja jeg kan godt ta å måle den i mårra når jeg skal rydde opp alt kabel rotet inni der, den er ikke serlig lang værtfall. KONGE!!!da blir det kanskje plass til en "dual" radiator i toppen :wink: Lenke til kommentar
EC Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Flyttes til "elektronikk", hvor denne type spørsmål hører hjemme. Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 PSU'en er 145mm lang, 150mm bred og 85,8mm høy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå