Gå til innhold

Chess med kontant kort?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk en telefon fra You for ca 14 dager siden som ville selge meg et mobilabonoment og selgeren spurte da hva jeg hadde fra før av. Da sa jeg at jeg har Chess Connect men da ville han plutselig ikke selge lenger, og vet du hvorfor? Han sa han ikke hadde noen abonement som var så billig så da lurte han på om det var noen andre i huset som hadde ett som ikke var så billig. Jeg synes derfor at det er merkelig at noen kommer her og påstår at you er billigere.

Lenke til kommentar
og hvis man skulle være så uheldig som å miste sim-kortet sitt, koster det 200 kroner for nytt sim-kort hos Chess, mens samme tjenesten hos You koster 150 kroner. Hos Telenor er den for øvrig gratis.

 

Hmm. Min mor mistet SIM-kortet sitt. DAGEN ETTER lå det et nytt i postkassen. Kostet ingenting det... :shrug:

 

Tja, med Chess Connect kostet det i hvert fall 200 spenn for meg sist gang. Med You antok jeg det var 150, siden det står på sidene deres at "Nytt sim-kort" koster 150.

 

Videre er det interessant at linken til denne superseriøse selgeren jmmk ikke lenger virker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...