Lurifaksen Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 og hvis man skulle være så uheldig som å miste sim-kortet sitt, koster det 200 kroner for nytt sim-kort hos Chess, mens samme tjenesten hos You koster 150 kroner. Hos Telenor er den for øvrig gratis. Hmm. Min mor mistet SIM-kortet sitt. DAGEN ETTER lå det et nytt i postkassen. Kostet ingenting det... Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Fikk en telefon fra You for ca 14 dager siden som ville selge meg et mobilabonoment og selgeren spurte da hva jeg hadde fra før av. Da sa jeg at jeg har Chess Connect men da ville han plutselig ikke selge lenger, og vet du hvorfor? Han sa han ikke hadde noen abonement som var så billig så da lurte han på om det var noen andre i huset som hadde ett som ikke var så billig. Jeg synes derfor at det er merkelig at noen kommer her og påstår at you er billigere. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 og hvis man skulle være så uheldig som å miste sim-kortet sitt, koster det 200 kroner for nytt sim-kort hos Chess, mens samme tjenesten hos You koster 150 kroner. Hos Telenor er den for øvrig gratis. Hmm. Min mor mistet SIM-kortet sitt. DAGEN ETTER lå det et nytt i postkassen. Kostet ingenting det... Tja, med Chess Connect kostet det i hvert fall 200 spenn for meg sist gang. Med You antok jeg det var 150, siden det står på sidene deres at "Nytt sim-kort" koster 150. Videre er det interessant at linken til denne superseriøse selgeren jmmk ikke lenger virker. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 det er fordi det var en misfårståelse mellom meg og fbnett! jeg har ikke låv og legge ut link til control, pga. chess må ha presserelease om det først. når de har det,virker linken igjen. Lenke til kommentar
caluna Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Vet du noe om nÅr Chess har oppe nettsiden som man kan kontrollere forbruk? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 ca, etter 15 november selger chess sontroll på egne hjemmesider, der kommer det nok info ang. ditt spørsmål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå