Gå til innhold

Chess med kontant kort?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jmmk

 

 

Jeg vil bare informere deg om 1 ting! jeg er You forhandler. OG DERES markedsføring om at dere er den billigste mobil opperatøren i NORGE er rein løgn. :woot:

 

sier ikke mer enn You Only (1.65,- 0,- måneden 0,- fakturagebyr 0,46,- sms) :yes:

 

så ikke kom her og anbefal Chess Connect, skal du ha det billigste* abonnementet i Norge så må du kjøpe You Only. Punktum. :yes:

 

*utenom bedrifstavtaler og for de som har regninger over ca 600 i måneden, så er det det billigste, spesielt med tanke på den lave sms, ringeprisen og at det er GRATIS i måneden :woot:

Lenke til kommentar

er du så lur at du her og nå påstår at YOU ONLY har fakturagebyr når jeg har det selv og betaler den nette sum av 0,- ????

 

 

spar meg! Jeg selger You selv, tror jeg har "en smule" bedre peilig enn deg på You

 

og btw, det er de andre abonnementene som har fakturagebyr på 30,-

 

 

:woot: I can feel the fresh air :woot:

Lenke til kommentar

Hmm ser ingen bestilling av ChessControl. Skulle det komme i kveld eller var det feil det ? Eventuelt når?

 

Er det noe i det _THX_ sier, at YOU er bedre, var ikke spesielt saklig at det gjorde noe...

Jeg er ikke så inne på akkurat dette, så kan ikke uttale meg, men om dette stemmer kan jo YOU saksøke Chess for å reklamere med "Norges billigste!" :D

Lenke til kommentar
det du heller ikke nevner er at det er 399; i etableringsavgift!

 

Men Chess har jo 299 i etableringsavgift, + 9 kroner/måned i abonnementsavgift, som betyr at Chess er dyrere hvis du skal ha abonnementet lenger enn 11 måneder. Dette blir jo selvfølgelig en annen sak med det nye kontantkortabonnementet til Chess, men diskusjonene gikk jo på hvor vidt den tidligere markedsføringen deres har vært ukorrekt.

 

I tillegg har det altså dyrere sms-priser, og hvis man skulle være så uheldig som å miste sim-kortet sitt, koster det 200 kroner for nytt sim-kort hos Chess, mens samme tjenesten hos You koster 150 kroner. Hos Telehor er den for øvrig gratis.

 

Videre er jeg alltid skeptisk til en selger som ikke klarer å stave det han/hun selger:

 

(...) der de andre abonemangene ligger.

 

edit: Hvis du bare tjener 3 kroner per abonnement, har du gjort en dårlig deal. Når f.eks. idrettslag o.l. videreselger for Chess, får de 100 kroner av etableringsavgiften i egen lomme.

Lenke til kommentar

Det ingen av dere tar med her som gjør You Only til ett dårlig abbonement er at de tar 10 kr i måneden for GPRS, altså du må betale 10kr i mnden (1kr mer enn chess) for å sende surfe på nettet og sende MMS, noe som jeg vet veldig mange gjør!

Tenkt på det, dere You-selgere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...