Eulogy Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Ja, topicet sier det meste. Noen som vet om Chess har kontant kort eller har planer om å komme med det? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Nei, og de kommer nok ikke til å begynne med det heller. Er ikke 9kr lav nok månedsavgift? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 Kontant kort passer mitt behov. Har ikke kontroll på vanlig abonnement, så da vil jeg ha kontant kort. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 hehe...vent til helga, og se... Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 eventuelt gå inn på den linken til høyre nederst her... der skal det være best. del. (forhåndsbestillingen på Chess control) følg med! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 GeeZuZz var helt på bærtur ja. Men så ikke noe forhåndsbestilling på den linken som du hadde. Men kan du fortelle litt om kontant kortet? Mye blir sms på og blir det mulig å få kjøpt ladekort i butikker? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Hei! forhåndsalget vet jeg starter denne uke! jeg skal gå inn på mine sider og sjekke priser & info nå. strax tilbake! Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Hei! nå har jeg sjekket opp litt. kontantkortet heter ChessControl. Du kan velge mellom 50; 150; eller 250; dette blir et beløp du selv velger, Merk: beløpet trekkes fra din konto. ringepris til alle når som helst og hvem som helst blir: 1,89; og SMS: 0,59 Øre melding. kortet koster 299; du kan da ringe for 200; det blir etterhvert mulig å fylle på kortet via nett,minibank etc. saldotlf blir 91500500, altså likt telenor. jeg håper dere sjekker linken min med jevne mellomrom, evt. legger hjemmesia mi i favoritter, Og ser om ChessControl er blitt oppført, der de andre abonemangene ligger. dette SKAL skje innen fredag! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 GeeZuZz var helt på bærtur ja. :oops: Trodde 9 kroners abonnementet var Chess's form for kontankort... Men den gang ei... :wink: jmmk: Bare lurer, hva er grunnen til at vi skal bestille gjennom deg, og ikke fra chess.no? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 Den er grei. Jeg skal ta en titt på siden innimellom. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Geezuss..fordi jeg er Chessforhandler og ønsker kunder på "min side". Chess begynner ikke å selge Control før om 3 uker, vi forhandlere har fått 3 uker forsprang! ...og en ting til, jeg synes det er artig å få mange kunder på "min side" ok? hilsen janne Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Geezuss..fordi jeg er Chessforhandler og ønsker kunder på "min side". ...og en ting til, jeg synes det er artig å få mange kunder på "min side" ok? hilsen janne Kan du ikke bare si at du vil tjene penger på det ? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 jeg har 6 kunder,og har tjent 18; jippi!!! jeg synes dette er først og fremst gøy! Lenke til kommentar
a85 Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Dette må vel føre til at sms og ringing med connect abbonementet blir enda billigere? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 ja kansje det... :wink: Lenke til kommentar
a85 Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Så du vet ikke om de kommer til å gjøre det? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 joda jeg vet.. men ingenting er sikkert.. det er snakk om 49 øre Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Er dette billig kontantkort ? Har to småe som blakker meg med mobilene sine :-? Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Jeg synes først å fremst det er gøy å se at du har posert i Lek jeg. Så får Chess være chess for min del. Skal du ikke utvide bildegalleriet på hjemmesiden din? Selv har jeg Chess, og betaler 9kr måneden. Funker bra, bortsett fra at jeg har altfor høyt forbruk! Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 ja det er det billigste i følge post og teletilsynet. ellers er det connect abb veldig bra, 9; mnd. jeg håper det ChessControl kortet kommer på linken iløpet av denne kvelden,da kan det bestilles derfra. (nederst her) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå