Chryzo Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Jeg var den lykkelige eier av en PLEXTOR CD-R PX-W 1610A CD brenner (i hvertfall i følge Windows 2k- ble brått usikker på om jeg skal stole på det? ). Problemet er at jeg tror installering av nye VIA drivere til IDE kontroller gjorde IDE enhetene DVD spiller og CD brenner om til SCSI enheter (står så i "enhetsbehandling" iaffal) . . . Nu er i allefall problemet at DVD spilleren fungerer som ei klokke, mens CD brenneren ikke vil leke mer. Får beskjed om I/U feil hvis jeg prøver å lese CD fra brenneren. Greit hvis begge hadde konka - men bare en?? Ting jeg allerede har prøvd: - Bytte om på IDE kabler for å eleminere mulighet for feil der. - Avinstallere plex. drivere og installere på nytt (med og uten autodetekt). Er det noen som har en god idé om hva som er feil? Lurer på om jeg skal avinstallere HK drivere og se om ting funker - eller er j*****n vandret til de evige hardware - jaktmarker? Hm. Pes å tulle rundt med drivere . . . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå