Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

3000kr for ADSL!!

Anbefalte innlegg

Nå fekk eg rekninga frå Bravida som sa at det var 600-700 kr som egentleg var 1000kr også i tillegg for 2000kr som tele2 krevde

Det blir 3000kt totalt, som er heilt *sinnsjukt*. Eg hadde faktisk spurt tele2 om 2000kr ville bli endeleg installasjon som dei svarte ja til.

Altså det er ca 1000kr brukt på modem/splitter/telefonledning/telefonuttak

Men dei resterande 2000 kr blei brukt på 50 minutters arbeid.

Altså eg ser det ikkje for meg korleis Bravida/tele2 kan ta 1000 kr timen.

Dette her skal det bli krig av.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor ikke ta kontakt med Tele 2 før du legger inn hatpost mot de i forumet? Kanskje de ordner det for deg, eller at det bare er gjort en enkel feil? Ingen grunn til å skrive ting som "dette skal det bli krig av", "som er heilt sinnsjukt" og lignende.

Jeg regner med at du er av den typen som skriver hatmail så fort noen gjør feil, eller kjefter på de hvis du ringer de før de får sagt ett ord (du virker som den typen i denne posten, og sånne personer er bare slitsomme). Ett tips... ikke gjør det... da får du bare enda dårligere service enn om du har en hyggelig tone.

En annen ting... du skrev så rotete i denne posten at jeg ikke er sikker på om jeg forstår problemet... tenk litt over hva du skriver hvis du skriver mail til Tele 2 om dette.

Lenke til kommentar

Har du ikke lest vilkår før det du har bestilt ?

Leveranse uten montør (utstyr.) kr. 995,00

Montør kr. 1000,00

Ekstraopplegg utover direkte tilkopling kr. 1000,00

Dvs. du har betalt kr.1000,00 for ekstra montering /trekking av ledninger etc.? antatt pris 600/700kr.. Alt dette virker som det er i henhold til opplysninger som er tilgjengelig på Tele2 sine sider.

Det er rett og slett dumt å gå ut med dette på nettet med dette!

Lenke til kommentar
Afseth, skal si du trekker konklusjoner her. Så en gang en video av siddis hvor han synger Roxette i fylla. Det gjør ikke folk som sender hatmail.

Forskjell på hvordan folk oppfører seg i fylla og i edru tilstand :lol:

Når det er sagt, kan jeg forstå at han er forbanna når han nå trekker frem den ganske nyttige informasjonen om at han sendte e-post til Tele 2 for 3 uker siden uten å få svar. Nå har prisen også gått opp til 5000, i følge han selv, uten at vi får noen forklaring på hvorfor.

Lenke til kommentar
eg har ikkje telefon og måtte då betale mykje ekstra, eg hadde aldri gidda å lagt det inn om det hadde kosta 3000kr, men for 2000kr så var det ok sjølv om det enda var skamdyrt

og det er forskjell mellom 'fastlinje' og dsl

Måtte du ha fasttelefon for å få Tele 2 ADSL? Trodde det bare var Telenor som drev med den skitne praksisen jeg. Nei, avbestill Tele 2 og velg noe annet om mulig. NextGenTel kan du få selv om du ikke har telefonabonnement, og så vidt jeg husker var det mye billigere å installere, selv med montør som la opp egen bredbåndskontakt til meg der jeg selv ville ha den.

Lenke til kommentar

Afseth:

Når det gjelder full aksess, så leverer Telenor dette - vet ikke om det er spesielle vilkår, men de leverer. Og NGT vil i enkelte tilfeller ikke levere ADSL uten tlf (alpha produktene). Dette har vel med typen sentral / avstand til sentral og type leder å gjøre.

Så ditt råd er mildt sagt misvisende - ikke minst fordi Tele2 sikkert har gitt vår venn siddis en viss kontraktsperiode... Det greieste her må vel være at siddis tar kontakt over tlf med tele2, og ber dem komme med et tilbud til ham ( feks noen mnd gratis adsl).

Imidlertid har det jo kommet frem at siddis har betalt det som er forespeilet på hjemmesidene - så hva skal han klage på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...