Walter_S Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Norges Bank Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Jasså, du fant veien hit til slutt du også. Ikke plassen med de mange kommentarer dette. Men man får jo presentert seg. Flott bygg du presenterer. Kanskje ikke så mange av dem i Fredrikstad. I Oslo er det fortsatt en del av de med tung gammal stein. Kanskje litt mer smell i dette enn jeg er vant med fra din hånd. Men det er jo akkurat slikt som går hjem hos meg. Gode detaljer i steinsettinga. Refleksene i vinduene gjør mye. Roar Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 20. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2014 Hei Roar! Jada, jeg missliker den nye presentasjons-siden av miniatyrer i full kaos og kvasi-instagram format, så da emigrerer jeg. Trenger ikke så mange kommentarer, men det er jo morsom når noen stopper opp ved bildene dine. Angående hva du er vant til fra min hånd - jeg føler vel at her kan man utfolde seg litt mere enn på dotten, som har en ganske så streng praksis og konservativt syn på fotografi. Takk for kommentaren, Roar - og så ønsker jeg deg en god helg! Mvh, Walter Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Monumentalt byggverk som du skildrer på en måte som framhever det varige ("Evige") i dette vakre granittbygget. Trist å se at spreiflaska er brukt for løssluppen barnslig leik på en slik flott fasade! Vh. Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 20. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2014 ... jeg missliker den nye presentasjons-siden av miniatyrer i full kaos ... Det er selvfølgelig presentasjonen på foto.no jeg snakker om!:o) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg