-kga- Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Hvorfor er Buddha sine ører så lange? Lenke til kommentar
gaffa Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 fordi han skal høre bedre vel. eller fordi han har sånne 17kilos gull øredobber. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 En av buddhaene var prins, og hadde masse smykker i ørene. Husker ikke navnet hans, begynner på S. Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Fordi han har telepatiske evner! You know, som i the Legend of Zelda! :wink: Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 For lettere aa kunne vifte vekk fluene. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Hvilken Buddha? Lenke til kommentar
klingtai Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Fordi han var en sønn av "gudene". Og som alle andre var/er "gudene" like forskjellige som oss. Noen hadde store laange ører og noen hadde nesten ikke ører i det heletatt. Noen hadde også rare hodeskaller eller noen merkelige neser. Se bare på Nefertite! Lenke til kommentar
Mortal Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Fordi han var en sønn av "gudene". Og som alle andre var/er "gudene" like forskjellige som oss. Noen hadde store laange ører og noen hadde nesten ikke ører i det heletatt. Noen hadde også rare hodeskaller eller noen merkelige neser. Se bare på Nefertite! Haha. Du vet ikke noe om budhismen gjør du? Lenke til kommentar
gspr Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Fordi han var en sønn av "gudene". Og som alle andre var/er "gudene" like forskjellige som oss. Noen hadde store laange ører og noen hadde nesten ikke ører i det heletatt. Noen hadde også rare hodeskaller eller noen merkelige neser. Se bare på Nefertite! Haha. Du vet ikke noe om budhismen gjør du? Tror ikke det nei. Buddha var nok vanlig menneske ja. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Buddhismen har ikke guder... de tror på boken sin... go på gjensidig respekt og noe sånnt... Lenke til kommentar
Mortal Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Ja, buddhistene er ateister. De tror ikke på noe Gud. De tror ikke at noen bok kan inneholde sannheten heller. De tror at alle må finne sannheten selv. De tror også at buddha var den første som fant sannheten. Han sa at han ikke kunne fortelle noen hva sannheten var, bare vise dem veien, elns. Litt Matrix Lenke til kommentar
klingtai Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Tror ikke det nei. Buddha var nok vanlig menneske ja. [teori med mulig BS-faktor] Nesten et vanlig menneske ja, men han var fremdeles avkom av "gudene". Disse "gudene" så på Buddah som formidler av livsfilosofiene dems. [/teori med mulig BS-faktor] Et gammelt "sagn" Mannen så lysvesenet stige ned fra himmelen og lande for hans føtter. Mannen: Er du Gud? Lysvesenet: Nei, men jeg er den DU kaller Gud Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 Budda er ikke noe av kom av noen gud. Budda hadde blit verden hersker om han ikke hadde set fattigdom i følge profisiene. Buddha trudde ikke at gudenne skapte verden og i religionen hans er det ingen guser. Han trur at gudenne fintes men at de også er bunnet under "forgjenglihete". Han syntes det var latterlig at en av gudenne på sto at han var skaperen av verden. Masse mer også, men gidder ikke skrive mer om dette. Lenke til kommentar
klingtai Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Når jeg mener avkom av Gud, så mener "Gudene" som kom til planeten vår fra en anen verden/en annen planet/et annet solsystem/! Ingen som skjønner dette da. Mao. Jeg er overbevist at noen har "tuklet" litt med menneskeheten. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Når jeg mener avkom av Gud, så mener "Gudene" som kom til planeten vår fra en anen verden/en annen planet/et annet solsystem/!Ingen som skjønner dette da. Mao. Jeg er overbevist at noen har "tuklet" litt med menneskeheten. Jaja. "Erich" er sikkert helt grei han også. "von Däniken" er kanskje litt mer homoerotisk, men kan kanskje til nøds passe det også. Eller nei vent, hva er det jeg sier, det er jo gay til de grader! Men rent sett bort ifra Erik sin seksuelle legning, så har argumentasjonen hans en litt lei retorisk vri. Det blir liksom litt "dette kan ingen gi noe svar på, derfor er det kun jeg som har rett". Lenke til kommentar
klingtai Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Jeg er da ingen spesiell tilhenger av Deniken jeg! Er faktisk litt enig i det du sier om mannen, DrDoogie! Derimot Cremo, Sitchin, McCanney og andre, blir noe helt annet. PS. Ta ikke feil av meg og tro at jeg inbiller meg at "Planet X" finnes i den form som er så omdiskutert ute på nett. Det vil jeg ikke ha på meg altså!! Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Derimot Cremo, Sitchkin, McCanney og andre, blir noe helt annet. Ah, der fikk jeg noen interessante tips til bøker! Takker hjertelig! EDIT: Well, no. Lenke til kommentar
klingtai Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Derimot Cremo, Sitchkin, McCanney og andre, blir noe helt annet. Ah, der fikk jeg noen interessante tips til bøker! Takker hjertelig! EDIT: Well, no. Hadde du venta noe annet enn debunking fra mainstream forskere? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Husker ikke navnet hans, begynner på S. Siddhartha Gautama. Øreflippene var utvidet for å bære plugger (som pynt), men etter han gav avkall på sin tittel som prins, ble smykker (i ørene, iallefall) ikke lengre brukt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå