knokle_85 Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Jeg tok ut skjermkortet mitt for å flytte litt rundt på ting i kabinettet, og når jeg startet opp ingen la jeg merke til at GPU viften ikke var i gang. Er det ikke normalt at den starter når jeg starter maskinen, eller starter den først når det er bruk for den? Lenke til kommentar
mr x Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 GPU vifta skal starte med en gang(når du starter pc) du bør holde øye med vifta hvis du er usikker om det går eller ikke se at kortet sitter 100% riktig i apg-porten.er den defekt kan du jo bestille ny... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 sitter ledningen fra viften i skjermkort og den fortsatt ike går rundt så tar du kortet på garantien eller kjøper en vifte fra www.microplex.no (husk garanti er ikke uendelig) Lenke til kommentar
knokle_85 Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 ser ut som det er viften som har tatt kvelden ja.. Skrudde den ut, og når jeg snurrer på den er det ganske mye motstand. Jeg får vel kjøpe meg en ny, gidder ikke å sitte i 3 måneder og vente på en ny fra garantien... Men hvordan skal jeg få tak i en vifte som passer til skjermortet mitt? Det er nemlig laget slik at festeanordningen til viften sitter oppå viften istedenfor at det er laget rundt viften, og i kjøleribben er det et rundt hull som viften skal plaseres nedi... http:// http://www.asus.com/prog/spec.asp?m=V8200%...eluxe&langs=01# Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Min stoppet. Da jeg prøvde å svive den forsiktig rundt med fingrene, møtte jeg motstand. Det viste seg at selve viftebladene var knukket (det kan være vifta var svidd, den var brunaktig mot midten). Vet ikke om den noen gang har gått, jeg har ikke merket at maskinen plutselig har blitt roligere... Skal sende inn skjermkortet til komplett, sammen med hovedkortet. Satser på å få nytt av begge deler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå