AfterGlow Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Video Games: The Movie har fått premieredato.Sjekk traileren til ny storfilm om dataspill Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 (endret) Digget Indie Game The Movie, så hvis denne blir i nærheten av like bra så blir jeg superhappy. Mer spilldokumentarer! Finnes det flere videoer av denne typen som er bra? Kom gjerne med tips, jeg er sulten. Endret 20. juni 2014 av Jakoozie Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Ser fram til denne, ønsker også tips om lignende filmer! Indie Game the Movie er kjempebra. Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 (endret) La oss håpe tenker over hvem dei velger denne gangen imot indii the movie etter phil fish (som intresangt skulle forlate industrien men no terger på seg "lets play" folka med og kreve penger fra dem) Endret 20. juni 2014 av BonBattery Lenke til kommentar
ruub Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Digget Indie Game The Movie, så hvis denne blir i nærheten av like bra så blir jeg superhappy. Mer spilldokumentarer! Finnes det flere videoer av denne typen som er bra? Kom gjerne med tips, jeg er sulten. The Art of the Game av Machinima https://www.youtube.com/watch?v=-aiBSNumx0A Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Traileren gjorde meg ikke mindre interessert i å se filmen. Likte som flere andre her Indiegame: The Movie, så denne her har jeg veldig lyst til å se! Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Denne kan være av interesse og: Lenke til kommentar
Gunman1986 Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 Anbefaler The King of Kong Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 Jeg skal lett se denne filmen. Den ser utrolig interessant ut. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Så interessant ut. Kan godt hende at jeg tar en kikk på denne filmen når den blir sluppet. Har jo lest noen bøker om spillindustrien og det kan bli artig å se en dokumentar om det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå