royrogers Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Har bestemt meg å for å benytte meg av hjemme-pc tilbud, men vet ikke om jeg skal ta Telenor eller Nexgentel som bredbånd. Har idag Telenor og er veldig fornøyd med stabiliteten, men Nexgentel har noen fordeler som Telenor ikke har. Dette er: 1 Ruter 2. dobbel så rask opplasting. (til samme pris) 3. Video on Demand 4. Krever ikke fast telefon 5. Ubegrensa nedlastning Hos telenor får ein iChannel, som ikke du får hos Nexgentel Har noen meninger om dette. Må bestemme meg ikveld, så jeg hadde sett stor pris på snarlig svar. Royrogers Lenke til kommentar
Musty Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 når du skriver de "for-argumentene" der så er der vel ingen tvil vel? Jeg har hatt ngt siden de startet i Bergen, og er veldig fornøyd, og jeg ville ALDRI hatt stjelenor istedet. Kjenner flere som hadde det, men som nå har skiftet over til ngt. Lenke til kommentar
PT Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Hvis du bor i Bergen er BKK bredbånd enda bedre enn Next Gentel. Man av Stjelehor og NGT er det nok NGT som vinner. Stjelehor har bedre stabilitet, men NGT er så mye bedre på andre punkter (som du listet opp ovenfor)... EDIT: Leste innlegget litt bedre og forstod det slik at du måtte velge mellom Stjelehor og NGT, gå for NGT. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Altså, hvis det er bare Telenor og NGT det står om, velger du seff NGT!! Stabile linjer, bra hastighet i forhold til pris, ikke nedlastings grenser har ofte gode tilbud også, slik som Bredere smil pakken som var 4Mbit linje i 3 måneder for kun 698kr!! Big Up for NGT! Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Tror nok du allerede har bestemt deg. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 PT: Du er klar over at med BKK kan man ikke ha egen server, bruke p2p-programmer, laste ned filer fra FTPer osv osv osv? Det er faktisk bedre med Telenor da Men jeg ville gått for NGT var jeg deg. Spesielt pga pkt. 5 Lenke til kommentar
Lch Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 NGT er overlegne på den tekniske siden. Det eneste minuset med dem, er hvis du trenger hjelp fra et menneske som jobber der (typisk regningsfeil o.l.). Ikke at Telenor er noe bedre, selvsagt. Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Det er få i Bergen som kan få BB fra BKK. Men dersom du kan få dette bør du velge det fremfor NGT/Telenor. Hvis ikke har NGT et bedre tilbud enn Telenor. Lenke til kommentar
PT Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 PT: Du er klar over at med BKK kan man ikke ha egen server, bruke p2p-programmer, laste ned filer fra FTPer osv osv osv? Det er faktisk bedre med Telenor da Egen server: bryr meg ikke om det P2P: bryr meg omtrent like mye som jeg bryr meg om det norske kongehuset FTP: kan man ikke det? Ikke med et aldri så lite ftp-prog engang? Laster ikke så mye ned fra FTP, men jeg skal snart starte en webside med en kamerat og da er jo FTP viktig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå