Kurt Lekanger Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Google bytter ut en viktig komponent.Neste Android-versjon får ny og raskere «motor» Lenke til kommentar
OleDenStore Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Endelig!!! Har ventet lenge på ART nå, får bare vente Samsung ikke venter 6 måneder med å oppdatere så ART kan brukes på Note 3 om ikke lenge. 3 Lenke til kommentar
OleDenStore Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Endelig!!! Har ventet lenge på ART nå, får bare vente Samsung ikke venter 6 måneder med å oppdatere så ART kan brukes på Note 3 om ikke lenge. Med litt mere nøye lesing ser jeg det kan ta en stund før det kommer i ferdig utgave men når det kommer får alle vi Android brukere samme raskhet som iOS har skrytt av lenge. 1 Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Høres bra ut det, spesielt det med bedre batteritid. Ellers så er jo minuset med større lagringsplass at den versjonen ikke vil passe til eldre og billigmobiler. Gleder meg. 1 Lenke til kommentar
CynicalDuck Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Noen som har noen tips; Utviklermodus er aktivert, men når jeg går inn på utviklervalg finner jeg dessverre ikke valget for å endre dette. Har Sony Xperia Z2. Kunne noen med samme type telefon sjekket fort om de finner det? Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Prøvd å kjøre art på nexus fem merker ikke så mye forskjell men enkelte apps funker ikke i art bla. Tv2 sumo. 1 Lenke til kommentar
sblindheim Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Noen som har noen tips; Utviklermodus er aktivert, men når jeg går inn på utviklervalg finner jeg dessverre ikke valget for å endre dette. Har Sony Xperia Z2. Kunne noen med samme type telefon sjekket fort om de finner det? På min s4 (med slimkat riktignok) er det valg nummer fire fra topper i utvikleralternativene. "Velg kjøretid" på norsk. Har ingen Z2 å sjekke på, men det bør ligge der. Lenke til kommentar
Ztrider Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Har testet ART på HTC one M8. Synes det går ganske merkbart mye "smoothere" Dette var med Android Revolution HD 5.5.. Leste meg ikke helt opp på AndRevo version 7 og satte runtime til ART der å.. Hadde en litt stressende halvtime med å få liv i telefonen igjen da etter en bootloop ;-/ Får ikke mer moro enn man lager selv! Men, det jeg har fått testet på ART virker veldig bra!! ) Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Noen som har noen tips; Utviklermodus er aktivert, men når jeg går inn på utviklervalg finner jeg dessverre ikke valget for å endre dette. Har Sony Xperia Z2. Kunne noen med samme type telefon sjekket fort om de finner det? Sony har deaktivert denne foreløpig, så du må installere custom rom for å få ART på telefonen. Det er ihvertfall tilfellet på Z!, så tipper det er samme på Z2. 1 Lenke til kommentar
E_B84 Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Finnes det forbedringspotensiale for Android altså? Syns jeg bare leser innlegg om hvor mye bedre specs og brukeropplevelse folk har på Android-telefoner kontra iOS Lenke til kommentar
Slai Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 (endret) Så hvis to brødskiver er bedre enn én brødskive, er det utenkelig for deg at tre brødskiver kan være enda bedre? Såklart er det forbedringspotensiale. Bare fordi en ting er bedre enn en annen, betyr det ikke at det er umulig å forbedre. That being said, finner jeg ikke valget på min note3 under developer options. Endret 20. juni 2014 av Slai 4 Lenke til kommentar
MariusOX Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Jeg vil ikke anbefale å aktivere ART på en mobil som allerede er satt opp og tatt i bruk. Dette fører etter min erfaring ofte til at man må resette den. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 https://developers.google.com/android/nexus/images Android 4.4.4 kom i dag. Regner med at Art er integrert der. Siden den kan aktiveres i 4.4.3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132 Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 ART gjør ikke nødvendigvis en app raskere, men gir den merkbart jevnere ytelse. Detter er noe Android trenger da hakking er et altfor velkjent fenomen. ART løser dog ikke dette problemet i sin helhet. Kjører en LG G2 med Cyanogenmod 11 og her kan man i tillegg til å velge ART også velge et performance modus. Tilsammen gjør de telefonen SILKEMYK, faktisk like jevn og fin som en iPhone eller Windows Phone. Lenke til kommentar
OveW Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Endelig!!! Har ventet lenge på ART nå, får bare vente Samsung ikke venter 6 måneder med å oppdatere så ART kan brukes på Note 3 om ikke lenge. Med litt mere nøye lesing ser jeg det kan ta en stund før det kommer i ferdig utgave men når det kommer får alle vi Android brukere samme raskhet som iOS har skrytt av lenge. Jeg har det på min Galaxy S5 Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Får håpe det kommer til min Note (1) N7000 så kanskje den får leve et år til. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Antar dette er dårlige nyheter for Jolla og andre som bruker Alien Dalvik eller tilsvarende. Vil overgangen til ART ha noe betydning i forhold til Oracles søksmål som vel er basert på Dalvik Virtual Machine? Lenke til kommentar
olavrb Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Noen som har noen tips; Utviklermodus er aktivert, men når jeg går inn på utviklervalg finner jeg dessverre ikke valget for å endre dette. Har Sony Xperia Z2. Kunne noen med samme type telefon sjekket fort om de finner det? Sony har sjult valget, var i samme situasjon på min Z1 Compact. Bytt til 3rd party firmware, CyanogenMod fks. Om det finnes noe stabilt til Z2 enda selvfølgelig Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 For en mongo måte å gjemme "Developer Options" på nyere andriod versjoner... Måtte til med google/youtube for å finne ut av det. Skal nå uansett se om det blir noe raskere. Lenke til kommentar
EnvyAndroid Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Apps vil ta ca 10-20% mer plass. Det er vel stort sett ikke noe problem idag når man har så god plass til apps. Var værre før i tiden med HTC magic og hero... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg