AnonymDiskusjon Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Heisann! Jeg har en pulevenn og vi har holdt på i noen måneder. Vi møttes på tinder, og gikk kjapt fra tinder til Facebook. Greia er at jeg nå egentlig ikke vil ha noe som helst mer med vedkommende, enn det som er nå. Det er også personen fullt klar over. Vi har en god tone og det som er, men jeg har nå funnet ut at jeg egentlig ikke vil ha pulevenner som venner på Facebook. Vil dog fortsette med dette "forholdet". Vil min pulevenn bli fornærmet hvis h*n blir slettet? Vil det være teit av meg å slette vedkommende? Burde jeg si i fra først? Burde jeg bare si det som det er? Sykt usikker, så setter stor pris på råd! Anonymous poster hash: fc59c...27b Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 "jeg har nå funnet ut at jeg egentlig ikke vil ha pulevenner som venner på Facebook" Det er jo bare å si dette til vedkommende. Det burde da være greit? 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Bytex Skrevet 20. juni 2014 Populært innlegg Del Skrevet 20. juni 2014 Skriv det som status. 36 Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 haha hva gjør det? han er bare en av 500 eller noe? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Har det så mye å si? Det virker ærlig talt som folk tar Facebook en smule seriøst. Selv om dere er venner på Facebook, så betyr ikke det nødvendigvis at man er bestevenner på ordentlig. 3 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Hva med å sette vedkommende i en begrenset gruppe på facebook og minimere rettigheter og tilganger? Eller så prat med vedkommende og si at du ikke vil være venn på fb. Man er jo stort sett venner med alle man har sett en gang eller sagt hei til, så man er ikke bestevenner bare fordi man er venn på fb. 4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2014 jeg adder aldri mine ff på facebook Anonymous poster hash: 04401...023 Lenke til kommentar
Populært innlegg tom waits for alice Skrevet 20. juni 2014 Populært innlegg Del Skrevet 20. juni 2014 jeg adder aldri mine ff på facebook Ikke jeg heller. Men så har jeg da heller ingen... Geir 15 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 (endret) Hva hvis man har så mange fuckbuddies at de er de eneste vennene man har?!!!? Kan ikke ha ALLE på facebook, tenk om de finner hverandre og blir hverandre sine fuckbuddies!!! the drama. Endret 20. juni 2014 av Bytex Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2014 "jeg har nå funnet ut at jeg egentlig ikke vil ha pulevenner som venner på Facebook" Det er jo bare å si dette til vedkommende. Det burde da være greit? TS her. Burde nok kanskje bare gjøre det, ja. Hmm... Føler dette blir en klein hendelse! Haha... Kommer sannsynligvis ikke til å gi uttrykk for dette i en Facebook-status, men godt forslag! Vurderer også å bare slette h*n uten å si noe, men hvis vedkommende spør, så sier jeg det som det er. Burde vel funke det vel? Anonymous poster hash: fc59c...27b 1 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Hva hvis man har så mange fuckbuddies at de er de eneste vennene man har?!!!? Kan ikke ha ALLE på facebook, tenk om de finner hverandre og blir hverandre sine fuckbuddies!!! the drama. Kan ikke alle ligge med alle? tror verden hadde blitt et mye bedre sted da. Men hvis TS ikke vil ha hun som facebook venn (ser ikke problemet, men ok) så burde han bare si det til henne. 2 Lenke til kommentar
walkinbalance Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 (endret) Si det til personen neste gang dere møtes. Kommunikasjon - deler du akkurat det du føler og tenker har folk lettere for å forstå seg på det. Videre gir du h*n en real omgang som viser at du faktisk setter pris på h*n - men som pulevenn Endret 20. juni 2014 av walkinbalance Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2014 Hvis det er en gutt du skal slette så er det bare å gjøre det, null stress, hvis det er en jente så kan du forvente drama, gråt og snakk om hvorfor du ikke vil gifte deg med henne.... Anonymous poster hash: 04401...023 7 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2014 Hvis det er en gutt du skal slette så er det bare å gjøre det, null stress, hvis det er en jente så kan du forvente drama, gråt og snakk om hvorfor du ikke vil gifte deg med henne.... Anonymous poster hash: 04401...023 TS her. Ja, jeg kan forsåvidt bekrefte at jeg er mannen i "forholdet". Og ja, du har så jævlig rett! Dette er et tøft valg! Haha Anonymous poster hash: fc59c...27b Lenke til kommentar
probin Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Kan du ikke bare ha ho somm venn der da? Redd for egentlig? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2014 Kan du ikke bare ha ho somm venn der da? Redd for egentlig? TS her. "Verste" som kan skje er vel at hun begynner å kommentere ting osv.! + at jeg ikke vil at hun skal ha slikt et innsyn i privatlivet mitt. Hmm Anonymous poster hash: fc59c...27b Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Er muligheter for å begrense tilgangen til et minimum Lenke til kommentar
Garden snake Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Jeg pleier å ta bort en røys av gamle pulvenner, "de det aldri ble noe mer med", folk som inviterer meg til teite spill og folk som poster babybilder med "Se mamma .. blabalbla" under bildene slik at det ser ut som babyen sier det, i ny og ne. Skjønner ikke hvorfor folk skal ta det personlig. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Kan du ikke bare ha ho somm venn der da? Redd for egentlig? TS her. "Verste" som kan skje er vel at hun begynner å kommentere ting osv.! + at jeg ikke vil at hun skal ha slikt et innsyn i privatlivet mitt. Hmm Anonymous poster hash: fc59c...27b Kanskje privatlivet ditt ikke trenger å ligge på facebook i utgangspunktet? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå