IntelAmdAti Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 ja, jeg må bare først si at dette spillet eide masse jeg sitter fast i rainbow forrest, jeg har plantet ett frø i vanndammen der bossen skal komme, jeg finner ikke sundrops.. jeg har ikke fått plantet noen trær enda da jeg ikke har water elements og jeg ikke finner det noe sted Lenke til kommentar
Biamor Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Sundrops finner du ved å bruke Monica's monster transformation på et brett i skogen. Når du er forvandlet så snakk til et monster likt deg. Da får du sundrops. Biamor Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 okei, men jeg har ikke funnet dingsen jeg må ha for å gjøre henne til ett monster, hvor finner jeg den? Lenke til kommentar
Biamor Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Du kan kjøpe det i Jurak's shop. Du må bygge opp deler fra georama og deretter gå gjennom portalen til fremtiden. Biamor Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 25. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2003 jess, nå har jeg gjort det. jeg må bare finne en Adel fyr som skal bo i byen min for å få shopen, vet du hvor han er? Lenke til kommentar
Biamor Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Adel er i huset til Max i Palm Brinks. Hun står i rommet over kjøkkenet. Biamor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå