Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hun spurte om jeg hadde kondom

Anbefalte innlegg

Opplevde en situasjon der jeg ble sittende som et spørsmålstegn.
Jeg var på en hyggelig sammenkomst i et privat hus der alkoholnivået var moderat (hadde vell strengt talt bare vart i 2-3 timer).
Mens jeg står og snakker med noen bekjente og ikke så bekjente, kom det en jente bort til meg og spurte på vegne av ei annen (som var meget pen) om jeg hadde med kondom.
I og med at jeg hadde null forventning for å bli spurt dette spørsmålet endte jeg opp å se ut som en undrende Mr. Bean mens tankene fløy i alle rettninger. Jeg svarte "nei, det har jeg ikke", også svarte hun "okei..." og gikk.
Jeg er jomfru, og holder vell et unormalt lavt nivå når det gjelder sexinteresse osv (matruberer sjeldent, og tenker nesten aldri på sex).
Som du sikkert har oppfattet kjære leser, så hadde jeg ikke med meg kondom, men når jeg ble stilt spørsmålet, angret jeg på det.
Som sagt bryr jeg meg ikke noe særlig om sex og dagdrømmer ikke koffert, men når du blir spurt rett foran ansiktet ditt om man vil ha sex med ei deilig jente, og man er jomfru, er det vanskelig å si nei.
Etter noen minutter begynte jeg febrilsk å spørre de som jeg visste var litt "løs" om de hadde med seg en kondom, og etter et kvarter med desperasjon klarte jeg å anskaffe en av disse hellige gummiproduktene.
Deretter oppsøkte jeg jenta, viste henne kondomen og sa "nå har jeg!".
Det som møtte meg da, forstår jeg fortsatt ikke:
"Hvorfor har du med deg kondom, hehe?"
Nå har jeg ikke noe mer å tilføye, tipper få av dere er interessert i å høre om resten av kvelden min og tankene i hodet mitt.
Grunnen til at jeg skriver dette innlegget er fordi jeg prøver å finne ut hvorfor hun "laget en felle" som jeg skulle gå i, og om det er noen som har opplevt noe lignende situasjon.
Mvh forvirret 17-åring.

Anonymous poster hash: eaeb9...5ee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel dette vi kaller på godt norsk luremus, blir ikke siste gang du møter på det.

Forsåvidt når det er sjangs for at du får deg ett ligg må du alltid huske å ha med dine egene kondomer, hvis du treffer på en verpesykt kvinnfolk kan det lett skje at hun har tuklet med de kondomene hun har på forhånd, og som man har du ingen beskyttelse mot å bli lurt når det kommer til dette.

Lenke til kommentar

"Hvorfor jeg har en kondom er irrelevant, det er du som driver og spør rundt etter en så for å unngå at du fremstår som noe mere tøs enn du allerede har gjort så fikk jeg tak i en til deg *kaste den i ansiktet hennes* *neste gang, vær litt mere diskre om du ikke vil få rykte på deg.......*"

Anonymous poster hash: 2ca43...f85
Lenke til kommentar

Hva mener du med at hun spurte på vegne av ei annen jente, "har du kondom"? Sikker på at du tolket de sosiale kodene, for etter det jeg har lest tyder det ikke på at hun trengte kondom for å ha seg med deg. Og da du skaffet i ettertid lurte hun på hvorfor du plutselig hadde?

Er det ikke mulig at enten hun som spurte deg eller hun andre om hun hadde noe med det å gjøre, bare trengte kondom og spurte rundt? På samme måte som du ironisk nok gjorde?

Endret av walkinbalance
Lenke til kommentar

Mens jeg står og snakker med noen bekjente og ikke så bekjente, kom det en jente bort til meg og spurte på vegne av ei annen (som var meget pen) om jeg hadde med kondom.

"på vegne av ei annen"...

En gammel mann vil vel anta at det var der du ikke tok poenget. Hun spurte nok på egne vegne, den andre var bare et påskudd. Derfor den andre jenta ikke skjønte hva du snakket om. :wee:

Geir :)

Forsåvidt når det er sjangs for at du får deg ett ligg må du alltid huske å ha med dine egene kondomer, hvis du treffer på en verpesykt kvinnfolk kan det lett skje at hun har tuklet med de kondomene hun har på forhånd, og som man har du ingen beskyttelse mot å bli lurt når det kommer til dette.

Vandrehistorie, eller er det noen som faktisk har opplevd det?

Edit: slått sammen dobbeltpost.

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar

Det skjer nok ikke ofte, Tom, men det forekommer garantert. Når en bruker kondom for å være trygg er det like greit å fullføre løpet - ha med egne. Sikkert mye mørketall da de ønsker å holde det skjult i tillegg. Jeg er i i hvert fall paranoid nok til å måtte bruke egne om jeg ikke kjenner jenta.

Lenke til kommentar

Det skjer nok ikke ofte, Tom, men det forekommer garantert. Når en bruker kondom for å være trygg er det like greit å fullføre løpet - ha med egne. Sikkert mye mørketall da de ønsker å holde det skjult i tillegg. Jeg er i i hvert fall paranoid nok til å måtte bruke egne om jeg ikke kjenner jenta.

Nå synes jeg nå vi gutter kan være ansvarlige nok til å ha med kondomer uansett, så det er greit. Jeg bare lurte på om noen faktisk hadde vært ute for det, eller om det er en myte. Dem finnes det jo mange av, for eksempel den som gikk i min ungdom (og sikkert senere) om at noen hadde sett en fyr/dame som gikk rundt i butikken med en knappenål og stakk den gjennom kondompakkene.

Vi hadde ikke så mange "mannsaktivister" den gangen, så vandrehistorien var vel startet for spøk. Om det ikke var KrF som hadde gjort det for å skremme oss fra å ha sex...

Lenke til kommentar

Men hvis noen tar en nål og stikker et par ganger i sentrum av komdompakningen, hvor mye øker sjansen for å bli gravid om paret bare rev ut dongen og tredde den på i all hast?

Hiv-smitte skal jo en del til, selv når ene personen er positiv og ikke bruker kondom. Ingen sammenligning forøvrig, men skal kanskje mye til.. but shit happens

Men hvis kjerringa som har seg derimot står bak er det mye større sjanse for at hun får det som hun vil :D

Endret av walkinbalance
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...