eught Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 I dag fant jeg ut at jeg ville bytte operatørlogo på telefonen min, så jeg fant frem datakabelen jeg har kjøpt på Clas Ohlson, koblet til telefonen og startet programvaren (3510 MA Handset Manager (som fulgte med kabelen)). Først byttet jeg logo, og så la jeg inn en ny startup logo. Alt fungerte fint. Men så skulle jeg legge inn en bildemelding også, og det var da ting gikk galt. Jeg valgte at den skulle erstatte Picture1, og det virket som den begynte å overføre. Men så kom det opp meldingen "failed to upload picture" eller noe sånt, og da jeg så på telefonen var den avslått. Jeg prøvde å slå den på, men den bare blinket med lyset et par ganger, og så slo den seg av. Jeg koblet den fra datakabelen, tok ut batteriet og prøvde igjen (uten datakabel i), men det fungerte heller ikke. Så prøvde jeg uten simkort, men det samme skjedde. Til slutt fant jeg ut at jeg skulle la batteriet ligge ute av telefonen i ca. 1 time, men da jeg prøvde igjen etterpå kom det fortsatt bare den blinkingen et par ganger, før den gav opp. Batteriet var nyladet i går, så det kan ikke ha noe med at det er for lite strøm på batteriet (jeg prøvde også med laderen koblet til). Så er mitt store spørsmål: Er dette en bug som jeg kan fikse selv, eller er jeg rett og slett nødt å levere den inn på et verksted? Jeg frykter at firmwaren har blitt ødelagt av det programmet, og at den må flashes for å komme i orden igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå