vargtazz Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Lurer på om det har noe å si hvilke porter man setter DDR modulene i for å få dual ddr? Det er vel 2 blå og en svart på a7n8x. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 det er vel i port 1 og 3 om ikke jeg tar mye feil. Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Sjekk i manualen, anntar at det er de to som står sammen. og den "tredje" skal stå i den ensomme porten... Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Tror det er forskjellig fra hk til hk.. Selv har jeg et epox (se sig) og det har jeg et i den "single" og et i den "doble" og den kjører dual. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Vel vil tro det er det samme som på abit sitt nf7 og der står følgende i manualen: Ved innstalasjon av to minnebrikker annbefaler vi å bruke slot 2 og 3, altså den som står alene + en av de to som står i lag (her nr 2). om du velger nr 1 eller 2 har ingenting å si Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 På a7n8x er det nr 1 (svart) og 3 som gjelder. Iallfall på mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå