Heming Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Noen som vet hvordan jeg kan sette opp en FTP m Chello fra UPC. HAr et Terayon cablemodem som jeg må få åpnet noen porter i for at dette skal gå. Noen som har gjort dette, vet om det går, evt ikke går og som kan gi meg en fin forklaring??? Lenke til kommentar
JPT Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Kabel modemet blokker ikke for noe trafikk ergo du trenger ikke å åpne noen porter i den. Du skal fint kunne sette opp en ftp server uten problemer, så fremt at UPC ikke blokker for det et annet sted i nettet. Bare å følge instruksjonene til det ftp server programmet du har valgt å bruke. Lenke til kommentar
atticus Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Hvis UPC skulle ha blokkert den "normale" FTP porten 21 så er det jo bare å velge en annen ledig port å kjøre FTP serveren på. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 port 21 utgående er sperret av UPC, men ikke i modemet... du må kjøre serveren på en annen port... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå