alhan Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Jeg har en Fujitsu Siemens 19" som i følge spesifikasjonene skal tåle 1280 * 1024. Ettter å ha kjørt den på denne oppløsningen i en måned, var plutselig det synlige området på skjermen mindre enn vanlig en dag jeg skrudde på maskina. Slik det er nå mangler det ca. 2cm på alle sider for at "bildet" skal dekke hele skjermen når jeg har det rette propsjonene på "bildet"... Er dette en feil ved dkjermen som jeg kan klage på, eller er det normalt. Kan jeg gjøre noe med det? Takknemmelig for hjelp!! Alhan [ Denne Melding var redigert av: alhan på 2002-02-19 08:44 ] Lenke til kommentar
Buggah Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Har du sjekket innstillinger. Kan hende den har mistet innstillingene som er lagret slik at den har gjenopprettet default innstillinger. Hvis dette ikke er feilen og den er slik i både dos og vindovs er det trolig feil på skjermen. Lenke til kommentar
alhan Skrevet 19. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2002 Skjermen fungerer like dårlig i Windows of i DOS... Det er nok en klagesak det her... Hva er vitsen med en 19" klump på bordet, når den gjør samme nytten som en 17"? Alhan Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Kan det være refreshraten som har blitt endra og på den grunn også området skjermen dekker? Min hopper opp og ned i størrelse etter som jeg forandrer refreshraten fra 100 til feks 85 og 60 Lenke til kommentar
alhan Skrevet 19. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2002 REfreshraten glemte jeg å nevne... klossete. JEg bruker 85Hz, som skjermen også skal tåle... Arealet blir ikke noe større om jeg reduserer refreshraten... Skjermen blir bare mer uklar. Fortsatt takknemmlig for innspill!! Alhan Lenke til kommentar
Predator Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Kan være at noen horizontale eller verticale kretser er kortsluttet. Det skjedde med en 17" Funai skjerm som jeg hadde en gang i tiden. Dette er helt klart en garanti sak!!!! Lenke til kommentar
Jon A. Feet Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Har du "opplåst" Prossesoren din eller har du over klokket den på bus hastighet only??? Lenke til kommentar
alhan Skrevet 19. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2002 Det er ikke gjort noenting med PC'en som skulle tilsi noe skjermproblem. Den er ikke overklokket på noe som helst vis. Har ikke åpnet den engang :smile: Alhan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå