Gå til innhold

Hvordan brenne en cd som er "copyrighted"????

Howiey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke hvordan Nero fungerer på spesifikke filer, men første gang du starter Nero kommer den meldingen, merk av for "ikke vis denne meldingen igjen."

Programmet fungerer uansett.

Regner med at "noen" med en overivrig hunger etter russisk kontroll stenger denne tråden før du får neste bluescreen....

Lenke til kommentar
Hva omfatter "informasjon som kan lede til piratvirksomhet"?
Dette omfatter også diskusjoner rundt bruk av slikt materiale

Hva hvis vedkommende sin hot pursuit 2 cd med tiden har blitt rimelig herpa og han har lyst å lage en kopi :shrug:. Ingen ting som tyder på noe annet.

Lenke til kommentar

Jaja.

"Hvordan bruker jeg en markørpenn?"

"Kan en slik penn dekke over det siste sporet på en kopi-'beskyttet' cd, slik at den kan leses uten dill & dall?"

Lenke til kommentar

Er vel ikke første gangen noen vil ta backup av sine cd'er...

IKKE f*** om jeg kjøper et spill til 500,- uten og ta backup av det.. slik at jeg spiller sitte der en dag med en herpa orignal cd som jeg bare kan kaste...

La nå fyren være, han bare spør om hjelp til et problem han har, ingen indikasjoner på at det er ulovlig.. er det ikke en lov at du skal kunne ta backup av dine egne cd'er ? Han har jo tydelig en cd som har cd protection, ergo han har kjøpt den orginal ?

Lenke til kommentar
Eg skulle brenne need for speed hot pursuit 2 med nero 6.0...

cd,en ble feilbrent fordi den er "copyrighted" stod det.

Hvordan kan eg da få brent spillet?

Nero er udugelig når man skal kopiere spill (skaffet på lovlig vis) som er kopibeskyttet. Det programmet jeg bruker mest er CloneCD, men Alcohol 120% begynner å ta "markedsandeler" fra CloneCD. Blindwrite er også veldig bra. Egentlig så er alle disse tre programmene et "must", og i noen tilfeller vil bare ett av programmene lage en 1:1 kopi av et gitt spill.

Det ser ut til at Need for Speed: Hot Pursuit 2 har kopibeskyttelsen "Safedisc v2,8". Mao. så trenger du en brenner som kan gjøre EFM-korreksjoner i hardware for å lage en 1:1 kopi (perfekt kopi, hvor det ikke er nødvendig med crack). Derfor må vi vite hvilken brenner du har :yes:

Btw. så MÅ du laste ned clonyXL. Dette programmet forteller deg hvilken kopibeskyttelse en CD har, noe som vil gjøre det mye lettere å kopiere CD'en.

Lenke til kommentar
Eg skulle brenne need for speed hot pursuit 2 med nero 6.0...

cd,en ble feilbrent fordi den er "copyrighted" stod det.

Hvordan kan eg da få brent spillet?

Sjekk evt. www.gamecopyworld.com for instruksjoner på hvordan du kan ta backup av spillene dine. Der er det step-by-step instruksjoner.

Lenke til kommentar

Jaja.

"Hvordan bruker jeg en markørpenn?"

"Kan en slik penn dekke over det siste sporet på en kopi-'beskyttet' cd, slik at den kan leses uten dill & dall?"

Vel, hardware.no sitt forum tar for seg _hvordan_ man f. eks bygger en PC. Og det kan i seg selv føre til piratvirksomhet.

Jeg anbefaler at hele forumet stenges, da all informasjon her på en eller annen måte kan brukes til kriminelle handlinger, piratvirksomhet eller på annen måte krenke opphavsrettigheter.

Guider til hvordan man øker ytelsen kan jo brukes til å raskere knekke kryptering, gir mer datakraft til kriminelle handlinger osv.

Guider til hvordan man setter opp nettverk kan brukes til å bryte seg inn på andre sine nettverk.

Inkonsekvent? Konsekvensanalyse?

Lenke til kommentar

Hva hvis vedkommende sin hot pursuit 2 cd med tiden har blitt rimelig herpa og han har lyst å lage en kopi :shrug:. Ingen ting som tyder på noe annet.

so ??

står fremdeles at ting som lede til piratvirksomhet !!! det er mitt poeng.

men greit det la oss bryte reglene alle sammen.

regler er til for og brytes ikke sant .. ?

Lenke til kommentar

PhantomCD er eit program som opprettar ei stor fil på harddisken din

som oppfører seg som ein ekstra cdrom. (Eigen stasjonsbokstav)

Ved å kopiere ein cd inn på harddisken med phantomcd så kan ein køyre

spel og slikt som krever at cd'en står i maskina utan at den gjer det.

Hastigheita vert også betre.

Men om dette kan hjelpe deg med å ta backup av ein kopibeskytta cd,

det veit eg ikkje.

Bent

Lenke til kommentar
Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det omfatter også informasjon om bruk av diverse modchips og lignende for konsoller. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned spesifikk musikk, film, programvare etc. fra filesharing-hubber, videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du spesifisert warez" er ikke tillatt.

Slik diskuterer vi ikke her ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...