steketermometer Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Hei, Lurer bare på hva man kan forvente i lønn når man jobber på lager, hvor man kjører truck (hovedsaklig plukk truck), og det er skiftarbeid delt i 3 vakter. Er snakk om lagert til en matvaregigant. Noen som kan gi en hvis pekepinn? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Sommerjobb hos Asko - 186,- timen. Ved plukk får en provisjon i tillegg, husker ikke hva det er på, er en på feks fryselager får en også et tillegg på 10kr timen tror jeg. Lenke til kommentar
steketermometer Skrevet 19. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2014 Sommerjobb hos Asko - 186,- timen. Ved plukk får en provisjon i tillegg, husker ikke hva det er på, er en på feks fryselager får en også et tillegg på 10kr timen tror jeg. Er det ikke nattjobbing der? Hva kan man forvente sånn ca i tillegg da? Og helgetillegg er vel også noe man kan forvente? Men får jeg en lønn på 186kr timen er jeg overlykkelig Lenke til kommentar
hean Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Kan vel bare undersøke hvilken avtale de har så sjekker du tariff... Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Sommerjobb hos Asko - 186,- timen. Ved plukk får en provisjon i tillegg, husker ikke hva det er på, er en på feks fryselager får en også et tillegg på 10kr timen tror jeg. Er det ikke nattjobbing der? Hva kan man forvente sånn ca i tillegg da? Og helgetillegg er vel også noe man kan forvente? Men får jeg en lønn på 186kr timen er jeg overlykkelig Er natt også, tror du får +30% Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå