Gå til innhold

Fjerne Messenger på en enkel måte

Anbefalte innlegg

Prøvde å lete om det finnes noe om emnet her, men fant det ikke umiddelbart. Har Googlet, og finner bare gamle (faktisk helt tilbake til 2004) "oppskrifter" på å fjerne messenger. Jeg har Windows 7, og har vel tatt ned denne Messenger fordi heg har brukt W Live writer.Messenger bruker jeg aldri, men den er der ved oppstart og jeg må alltid lukke det vinduet før noe annet.Hvordan får jeg den bort på enklest mulig måte? Den står ikke oppført der man installerer/avinstallerer programmer. Har ikke lyst tuil å rote i mappene på C/Programmer og lage noe ugrei der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trykk Windows- tast + R så vil det poppe opp et vindu, skriv inn "msconfig" og trykk enter.

Et vindu som heter "systemkonfigurasjon" vil komme opp.

Trykk på oppstartsfanen, og du vil få opp en liste over alt som automatisk startes når du starter pc'en.

Deaktiver programmene du ikke trenger(helst så mange som mulig, for raskere start, ikke rør programmer som antivirus etc, bare ta ting som spotify, messenger, osv.)

Lenke til kommentar

Fantastisk! Tusen takk begge. Da har jeg tatt det bort fra Oppstart, og lagret oppskriften i Data-tips mappen. Det tar vel ikke så stor plass, Kan bruke den fjerne siden om nødvendig, hva mente du egentlig med Change, betyr det at jeg bare endrer litt på komponentene?

Lenke til kommentar

Msconfig tar ikke bort det men temporært brukes til å forhindre enkelte ting for oppstart.

Ta det ordentlig bort slik.

Kjør change på Windows live essensials og huk bort messenger.

Se

http://m.wikihow.com/Uninstall-Windows-Live-Messenger

OK, så det tydelig nå - kan endre litt på det altså

Torte ikke bruke den tidligere i dag, trodde hele Live gikk av da, men nå så jeg at man kunne velge en enkelt komponent. Tusen takk for flott hjelp

Endret av RandiA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...