PHCTF Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Heisann. Følger for tiden med på ''Med Hjartet på Rette Staden'' som går på NRK2 via nett-tv'en deres. Dessverre kan de ikke vise episodene på nett før de har blitt vist på TV, og de som har blitt vist ligger bare ute i xx dager. Har prøvd å søke litt rundt på nett, men finner ikke noen som streamer Heartbeat. Isåfall er det pirat-ish sider med 320p kvalitet. Noen som har forslag hvor jeg kan få sett dette på nett? Betaler gjerne. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 (endret) Heh, du har fått samme syndrom som min mor altså. http://tv.nrk.no/serie/med-hjartet-paa-rette-staden Vær så god. Edit; Oi, det var visst kun én sesong. Endret 19. juni 2014 av Quote Lenke til kommentar
PHCTF Skrevet 19. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2014 Jepp, har alltid likt serien til tross for all den objektive kritikken man kan gi. Det er en viss sjarm ved den som jeg ikke får nok av. Ja, det er den sesongen jeg har sett på nå dessverre. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 ITV er de som har rettigheter, men om de har alt på nett vet jeg ikke. Ellers så er vel serien gitt ut på DVD Lenke til kommentar
PHCTF Skrevet 19. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2014 Er ikke så glad i å kjøpe fysisk media. Det blir bare til at jeg ser gjennom serien, og så står sesongene og samler opp støv og plass gjennom årene. Synd serien ikke kan streames, virker det som. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Har du sjekket ITV sine nettsider ? det er vel det eneste stedet i såfall hvor man kan se det lovlig Lenke til kommentar
PHCTF Skrevet 19. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2014 Sjekket hjemmesidene deres, de hadde kun sesong 14 for gratis catch-up, og ingen for leie. Får vel bare fortsette å følge med på NRK. Hadde håpet å kunne se et par sesonger på rad, men men. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Har du dekoder med opptaksmulighet? Da kan du enkelt sette opp opptaksplan. Lenke til kommentar
PHCTF Skrevet 19. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2014 NRK viser episodene på nett i inntil 30 dager etter de ble sendt på TV, så det er ikke problemet. Hadde bare håpet å kunne finne det på nett slik at jeg kan se flere om dagen. Liker ikke å måtte vente på en episode når jeg har lyst å se flere på rad. Ser platekompaniet selger box-set, men de koster jo 400-500 kr hver sesong. Men, men. Jeg fant de på et annet vis. Prøvde å strekke meg så langt som mulig, men filmindustrien er vel ikke akkurat kjent for å legge ting til rette for deg - heller motarbeide deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå