Gå til innhold

Med hjartet på rette staden/Heartbeat på nett?

Anbefalte innlegg

Heisann.

Følger for tiden med på ''Med Hjartet på Rette Staden'' som går på NRK2 via nett-tv'en deres. Dessverre kan de ikke vise episodene på nett før de har blitt vist på TV, og de som har blitt vist ligger bare ute i xx dager.

Har prøvd å søke litt rundt på nett, men finner ikke noen som streamer Heartbeat. Isåfall er det pirat-ish sider med 320p kvalitet.

Noen som har forslag hvor jeg kan få sett dette på nett? Betaler gjerne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke så glad i å kjøpe fysisk media. Det blir bare til at jeg ser gjennom serien, og så står sesongene og samler opp støv og plass gjennom årene. Synd serien ikke kan streames, virker det som.

Lenke til kommentar

NRK viser episodene på nett i inntil 30 dager etter de ble sendt på TV, så det er ikke problemet. Hadde bare håpet å kunne finne det på nett slik at jeg kan se flere om dagen. Liker ikke å måtte vente på en episode når jeg har lyst å se flere på rad. Ser platekompaniet selger box-set, men de koster jo 400-500 kr hver sesong.

Men, men. Jeg fant de på et annet vis. Prøvde å strekke meg så langt som mulig, men filmindustrien er vel ikke akkurat kjent for å legge ting til rette for deg - heller motarbeide deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...