endre84 Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Skal kjøpe et nf7-s 2.0 hk, en barton 2500+ cpu og 1024mb twinmos ram (vurderer dyrere ram som Corsair eller geil, vil jeg merke mye forskjell?) som skal klokkes mest mulig... Den eneste erfaringen jeg har om overklokking er litt eksperimentering med bus hastigheten, altså helt newbie... Derfor lurte jeg på om noen her kunne forklare meg mest mulig om hvordan jeg skal overklokke, hva jeg skal passe meg for og hva jeg kan forvente meg... Eller peke meg til en god, nylig oppdatert, guide! Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 http://www.overklokking.no/guides/nybegynn...del1/index.html Les den Lenke til kommentar
endre84 Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 har lest den guiden og synes ikke den gjør ting klarer? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Hvis du skal selge den rammen du har nå så er jeg VELDIG interissert i å kjøpe den Lenke til kommentar
endre84 Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 Hvis du skal selge den rammen du har nå så er jeg VELDIG interissert i å kjøpe den Så det er bra ram? skal ikke selge, skal kjøpe... Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 ikke serlig lurt å kjøre to typer ram, kan bli ustabilt Lenke til kommentar
endre84 Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 ikke serlig lurt å kjøre to typer ram, kan bli ustabilt Jeg mener ikke at jeg skal kjøpe to typer ram, men at jeg er usikker på om jeg skal kjøpe 1024mb twinmos eller 512mb corsair/geil... Er det mye forskjell på disse tre brikkene? hva annet en multiplier og bus er innvolvert i overklokking? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Skal kjøpe et nf7-s 2.0 hk, en barton 2500+ cpu og 1024mb twinmos ram (vurderer dyrere ram som Corsair eller geil, vil jeg merke mye forskjell?) som skal klokkes mest mulig... Den eneste erfaringen jeg har om overklokking er litt eksperimentering med bus hastigheten, altså helt newbie... Derfor lurte jeg på om noen her kunne forklare meg mest mulig om hvordan jeg skal overklokke, hva jeg skal passe meg for og hva jeg kan forvente meg... Eller peke meg til en god, nylig oppdatert, guide! Send en PM med det du trenger å vite så skal jeg prøve å hjelpe Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 du er kjekk å ha her du snekker'n, b.t.w jeg har bestillt meg IC7-G j eg nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå