z00l Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Denne tråden har vært lagt ut 3 ganger tidligere, uten at jeg fikk hjelp da. Mulig at jeg brukte feil topic den gang, men prøver på nytt her. Kort Specs om min maskin: Asus A7N8X Deluxe/GD Barton 2800+ 1024 MB DDR-400 WD Raptor HD Asus v9900 GeForce FX 5800, 128 MB DDR. Oppgraderte maskinen min for noen måneder siden. Er meget fornøyd på alle områder bortsett fra et: GTA: Vice City. Når jeg begynner å spille spillet, fungerer det helt fint i førsten. Etter et minutt, så kommer det masse rare streker på skjermen. Det virker faktisk som om at det er enkelte steder i byen som er verre en andre. Til slutt ser jeg absolute ingenting av hva som egentlig foregår i spillet. Leste igjennom masse web-sider, og der fant jeg ut at GeForce FX kort har problemer med Vice City, og at det hele var en Graphics Corruption. Dette kunne ordnes hvis man lastet ned en patch, og oppgraderte spillet til versjon 1.1 . Dette har jeg prøvd, men får likevel samme feil. Er ikke mange spill jeg egentlig spiller, men selvfølgelig er vice city en av dem! Har en kamerat som har samme feil, bare at han har et annet merke en Asus. Er det noen av dere som vet hvordan jeg kan få fikset dette ??? Er utrolig takknemelig for all hjelp jeg kan få Mvh -z00l- Lenke til kommentar
Freestyler^ Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 har du testa med nyeste driver til nvdia ?kan være det og prøv å bytte crack/hvis du har det da) tror at en av dem delene skal hjelpe Lenke til kommentar
z00l Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 Har hentet ned de nyeste driverene. Har prøvd forskjellige versjoner av directX også. Tenkte kanskje at Nvidia sin DirectX 9 ikke var så bra for spille men det hjalp heller ikke. Spillet er orginalt, men har prøvd med 2 forskjellige NoCD crack til spillet, uten at det hjalp heller !!! Blir vell til at jeg bytter over til Radeon KUN pga det ene spillet Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 er det ikke bedre at du laster ned en piratkopi av spillet og ser om det funker før du bytter grafikk kort? Jeg har Radeon9700Pro og jeg piratkopi av Vice City og det funker fett. Aldri hatt grafikk feil med det. Lenke til kommentar
mr x Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 kan desverre ikke hjelpe deg.men var at mange fx-kort som sliter med vice city. du kan jo søke på netet om vice city og fx problemer,må vel finnes en patch eller nye drivere som fikser dette... Lenke til kommentar
Marius111 Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Jeg har akkurat samme skjermkort som deg.. jeg veit hva som er feilen, for det skjedde med meg også.. fikk rare firkantet grafikk og sånne ting etter ca 1 minutt.. hvordan fikset jeg det? Jo..høres kanskje rart ut.. men jeg la inn noen eldre Detonator drivere enn de nyeste.. da virket det som bare det.. husker ikke akkurat hvilken release det var men det var ikke den som er ute nå hvertfall..lurer på om de het noe med 20 ... prøv det.. det skal funke.. gjorde det hos meg hverytfall Lenke til kommentar
z00l Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 Takker for svar !!! Skal prøve å bytte ut detenator driverne -z00l- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå