Kimito Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 (endret) Har kommet over noen Fujitsu Siemens mekaniske tastatur av eldre type. Trenger ikke mer enn et par-tre til meg selv og lurer på om de har noen verdi på markedet. Noen som kan slikt? Endret 19. juni 2014 av Kimito Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 (endret) Er det PS2 kontakt? Om du sitter på en real gammal PC der bios-innstillinger eller oppstart av OS ikke funker skikkelig med et USB tastatur så er det veldig greit å ha et gammelt tastatur liggende å slenge. Men markedsverdi? Det blir vel gi-bort-pris tenker jeg. Endret 19. juni 2014 av geir__hk Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Ha dem i reserve.... har ikke kjøpt meg tastatur på flere år og bruker ikke engang det som skulle følge med om man kjøper ny. Finner til stadighet tastatur i elavfallet på jobb, har en favoritt i Dell-tastatur i minimal utførelse pga trangt skrivebord hjemme. Har flere liggende i reserve og det dukker stadig opp noen og det kjøpes inn i pallevis og det kastes etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå