Øsse Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Jeg har vurdert å kjøpe Windows XP. Er det slik at hvis en har en du-vet-hva-jeg-mener-utgave av XP så går det ikke an å oppgradere fra internett?? Hvordan funker CS på det? Hvis en tar av acceleration på mus, blir det helt likt som om å ta av acceleration må 98/ME2k også? Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Quote: On 2002-02-19 07:43, øsse87 skrev:Jeg har vurdert å kjøpe Windows XP. Er det slik at hvis en har en du-vet-hva-jeg-mener-utgave av XP så går det ikke an å oppgradere fra internett??Hvordan funker CS på det? Hvis en tar av acceleration på mus, blir det helt likt som om å ta av acceleration må 98/ME2k også? For noen dager siden leste jeg om noen crackere som hadde laget en key-generator som laget "aktive" koder til winXP og officeXP. Det skulle visstnok være så si umulig å finne ut hva som var falske og ekte koder fra Microsoft sin side... :smile: min pc er død!DØD!DØD *ouch* kondens..!!passopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå