cs_ Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 (endret) Jeg har planer om å gå til innkjøp av en 27"-skjerm som støtter 2560x1440 (1440p?). Muligens denne. Etter det jeg har forstått trenger jeg DVI-D-kabel mellom skjermen og skjermkortet. Ser at det står "dual link" og "dobbeltlenke"; hva menes med dette? Er det snakk om to kabler? Vil denne gjøre jobben? Jeg har HD 5870 som har to DVI-utganger, men vet ikke om dette er DVI-D eller om jeg må ha en adapter. Kan noen gi meg en forklaring på på hva jeg trenger? Endret 19. juni 2014 av cs_ Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Jeg blir heller overrasket dersom skjermkort av nyere produksjon ikke har dual link. Du har displayport på skjermkortet ditt, bruk den istedenfor DVI. Kabler følger med skjermen Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 (endret) Det er pinnene som er forskjellig. DL har flere pinner. Skjermkortet ditt er OK. http://en.wikipedia.org/wiki/Digital_Visual_Interface#mediaviewer/File:DVI_Connector_Types.svg Endret 19. juni 2014 av sedsberg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå