Eriond Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Det neste punktet på min innkjøpsliste er en 19" lcd skjerm. Har i utgangspunktet tenkt på en BenQ eller en Samsung, men nå kom jeg til å tenke på at det hadde vært moro å hatt S-vhs inngang på skjermen også. Noen som veit om en skjerm av bra kvalitet som har dette? Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Finnes det da? lcd er jo digitalt og jeg har kun sett s-vido kunne bli brukt med analog skjerm, men for det meste "vanlig" tv skjerm Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 Veit ikke jeg. Defor jeg spør. Mener å ha sett en lcd skjerm fra Hercules med videoinngang en eller annen gang. :-? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Du finner noen tips her: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=156293 Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 Takk for tipset! Ser ut til at det som kom fram i den tråden skulle kunne dekke det jeg er ute etter. Greit å kunne koble dvd spiller direkte på skjermen, slik at jeg unngår bråk fra pc'en når jeg ser på film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå