OlaHaldor Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 (endret) Jeg og en annen nordmann har bidratt med bittelitt norsk materiell til Nordic DLC som nå er i beta. Det jobbes med mer, i et spredt tidsperspektiv også. Den får du via train-fever.net Utvikleren av spillet har annonsert at de jobber med en oppdatering som vil gjøre det mulig å importere heightmap. Med andre ord kan vi snart spille med autentisk landskap fra Norge! Endret 25. desember 2015 av OlaHaldor 1 Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 (endret) Lagde et nytt lok i løpet av jula. Den blir inkludert i DLCen i neste oppdatering. Endret 2. januar 2016 av OlaHaldor 2 Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Lagde et nytt lok i løpet av jula. Den blir inkludert i DLCen i neste oppdatering. Nice ser ganske bra ut Får nesten børste støv av Trainfever og starte spille igjen. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Stilig Tar vel kvelden like ofte som i virkeligheten og da? Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Hehe, heldigvis har de ikke tatt med skader og feil og mangler i TF enda. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 (endret) Ser ut som det kan ta noe tid før DLCen oppdateres så loket mitt blir med. Dere kan eventuelt laste ned lokomotivet fra nettsiden min inntil videre. Ca 6,8 MB Legges i <Train Fever installasjonsmappen>/mods Endret 6. januar 2016 av OlaHaldor Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Hmm.. Jeg hadde glemt at jeg hadde TF. Så det plutselig i Steam lista mi for 3 uker sia og prøvde det litt. Artig spill selv om (tog)signaleringen er litt mangelfull og det er noe vanskelig å forstå kurvene i landskapet. Jeg blir nok å spille det fremover, synes slike spill er artige/avslappende. Jeg må prøve dine mods OlaHaldor, de ser imponerende ut. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Kom over den ekte versjonen sist jeg var på jobb Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 (endret) Siste patch er ute! Nå kan vi blant annet importere 'height maps' for å kunne få langt mer interessante landskap. Jeg har lagd fem kart den siste uka, både basert på ekte topografisk data fra Kartverket, og et par som er designet/generert med World Machine som er veldig interessante å spille på. På grunn av flytting nå i helgen er ikke PCen operativ enda, så jeg har fått lagt ut kun ett av kartene. Se på det som en myk start. Legger ut en liten smakebit her. Det første kartet kan du laste ned via Train-Fever.net, og mer info om alle de andre kommende kartene finner du her. Kan også røpe at jeg har lagd et stort kart med litt over halve Dovrebanen, fra ca. Hamar og opp til Trondheim. Høydedata hentet fra Kartverket, og noe justert for å gjøre det spillbart. Så 100% riktig er vanskelig å få til. Info om dette kartet ligger også på den nevnte siden. Endret 5. februar 2016 av OlaHaldor 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Hvordan er Train Fever i dag? Ser det fikk mye pepper for en stund tilbake. Er problemene det hadde fikset? Er det noen performance issues? Lurer på om jeg skulle kjøpe det, men vil ha deres råd først. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Jeg lurer på hvordan det har blitt å legge skinner der. Husker i starten så var det hvertfall for meg veldig kronglete å få de til å møtes, noe som drepte all glede jeg eventuelt ville få med spillet! Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Skinnelegging patchet de en gang tidlig i høst. Ytelsen er ikke noe å syte over heller. Er et lite rykk idet det autolagres. Det skrives en god mengde data til disk, som er årsaken. Jeg mener man kan stille inn hvor ofte spillet lagrer. Om du liker denne typen spill er det lite alternativ det ute, så det er bare å hive seg på! Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 (endret) Nå har jeg endelig fått opp PC osv i nytt bo, og har dermed fått lastet opp totalt fem kart med høydedata fra Kartverket og noe egenlagd. Mine fem norske kart finner du her. Endret 8. februar 2016 av OlaHaldor Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Nå har jeg endelig fått opp PC osv i nytt bo, og har dermed fått lastet opp totalt fem kart med høydedata fra Kartverket og noe egenlagd. Mine fem norske kart finner du her. Linken virker ikke Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Auda, ser ut som at man må være logget inn ? Endret lenken til den generiske kart-kategorien i downloads siden deres. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Har vært travelt med jobb den siste uka - men ser ut som det har vært et salg på Steam. Salget avsluttes om to timer fra nå. Train Fever til 36,- er gi-bort-pris. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 (endret) Siste patch er ute! Nå kan vi blant annet importere 'height maps' for å kunne få langt mer interessante landskap. Jeg har lagd fem kart den siste uka, både basert på ekte topografisk data fra Kartverket, og et par som er designet/generert med World Machine som er veldig interessante å spille på. Skrev en liten artikkel om oppdateringen på Spillhistorie.no, der jeg tok med kartene dine. http://spillhistorie.no/2016/02/16/stor-oppdatering-til-train-fever/ Håper det går greit at jeg brukte Flirt-bildet ditt i saken. Endret 16. februar 2016 av Joachim_F Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå