OlaHaldor Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Oversettelsen er sendt til utvikeleren alt, men kan sende deg filene så du kan se og eventuelt komme med forslag til endring som kommer antakeligvis kan ordnes til neste oppdatering. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Har begynt på opptak til en 'let's play', på norsk. Train Fever er blandt de spillene jeg tar for meg. Første episode er ute om litt, og har to til som er lagt til i kø for å publiseres de neste ukene. Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Oversettelsen er sendt til utvikeleren alt, men kan sende deg filene så du kan se og eventuelt komme med forslag til endring som kommer antakeligvis kan ordnes til neste oppdatering. Oki gleder meg til og se ferdig resultatet Har begynt på opptak til en 'let's play', på norsk. Train Fever er blandt de spillene jeg tar for meg. Første episode er ute om litt, og har to til som er lagt til i kø for å publiseres de neste ukene. Får nesten ta meg en titt da Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 (endret) "Oki gleder meg til og se ferdig resultatet" ... Kanskje greit at arbeidet er utført? (no harm intended) Endret 2. desember 2014 av Theo343 Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Utvikleren har sagt de kommer med en oppdatering torsdag denne uken. Før oversettelsen blir en del av spillet, rent offisielt, vil de foreta en runde med tester. Er usikker på hvordan de tenker å gjøre det - jeg vet ikke hvilke kunnskaper de har om språket vårt Dersom dere finner feil eller forslag til forbedring etterhvert er det bare å sende meg en melding, så skal jeg se på saken. Første episode av TF på norsk ligger ute, YouTube.com/olahaldorvoll Andre episode kommer førstkommende mandag, og jeg håper å lage flere episoder som legges ut en gang i uken fremover. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 (endret) Patchen kom endelig - og spillet er nå tilgjengelig på norsk. Høyreklikk på spillet i Steam, velg egenskaper, og velg norsk under språkvalgene der. I patchen som kom i går har de også lagt til en del nye ting som jeg ikke visste om før i går, så dette er oversatt, og det vil komme en ny patch hvor de nye setningene er oversatt. Jeg vet dessverre ikke når den kommer. Endret 18. desember 2014 av OlaHaldor Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 USA DLC ble utgitt i dag. Den er tilgjengelig for alle, gratis. Train Fever er også på salg i helga. Snaue 82,- er ikke verst. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Hvordan står det til med Train Fever nå som det har hatt litt modningstid, og ikke minst moddingstid? Klarer det å hamle opp med OTTD i gameplay? Jeg tenker da ikke nødvendigvis på basisopplevelsen i det offisielle spillet, men med det man måtte trenge av mods for å fylle opp i hjørnene (f.eks. hører jeg snakk om en mod som gir en mer variert industri). Kan man fikle i timesvis uten å bli uendelig frustrert av dårlige verktøy? Går det an å kose seg med det til tross for visse mangler og dårlige løsninger? Eller er det en gjennomgående middelmådig distraksjon? Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Har hatt en plan om å kjøpe dette siden jeg hørte om det første gang. Men har avventet hele tiden. Men til 80 kroner.... bestemte meg for å kjøpe, ombestemte meg i siste sekund, logget meg av steam, ombestemte meg og logget på igjen, kjøpte det. Hehe Er jo sabla glad i Transport tycoon. Lenke til kommentar
EternalSunshine Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Hvordan står det til med Train Fever nå som det har hatt litt modningstid, og ikke minst moddingstid? Klarer det å hamle opp med OTTD i gameplay? Jeg tenker da ikke nødvendigvis på basisopplevelsen i det offisielle spillet, men med det man måtte trenge av mods for å fylle opp i hjørnene (f.eks. hører jeg snakk om en mod som gir en mer variert industri). Kan man fikle i timesvis uten å bli uendelig frustrert av dårlige verktøy? Går det an å kose seg med det til tross for visse mangler og dårlige løsninger? Eller er det en gjennomgående middelmådig distraksjon? Kort svar: Nei OTTD er utrolig bra på jernbanebygging og det er artig å bygge kompliserte kryss og stasjoner for å sikre maks flyt med haugevis av tog. TF fokuserer langt mindre på slik mikro, men klarer på ingen måte å kompensere på økonomi/handel. Av mods finnes det jo noen virkelig fine togsett som OlaHaldors NSB Stadler Flirt osv, men det er ingen gameplay mods som redder spillet. Spillet er i mine øyne rett og slett særdeles middelmådig. 1 Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Har hatt en plan om å kjøpe dette siden jeg hørte om det første gang. Men har avventet hele tiden. Men til 80 kroner.... bestemte meg for å kjøpe, ombestemte meg i siste sekund, logget meg av steam, ombestemte meg og logget på igjen, kjøpte det. Hehe Er jo sabla glad i Transport tycoon. Du får si fra hva du syns etter hvert. Og takk for svaret til EternalSunshine. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 (endret) I løpet av sommeren har jeg brukt noen dager her og der, og lagd en ny mod som nærmer seg å bli ferdig ganske snart. Dette er et NSB El 13 lokomotiv, fra slutten av 50-tallet. Modellen er så godt som ferdig nå. Mangler bare noen detaljer på taket. Slik kan den bli seende ut i grønn variant. Vurderer en rød variant med gult lyn på sidene også. Og slik så den ut for noen dager siden når jeg gjorde en test i spillet, før detaljene på taket kom på plass. Endret 9. august 2015 av OlaHaldor 2 Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Lagde like godt noen vogner i norsk form og farge, til matchende epoke som lokomotivet. 3 Lenke til kommentar
Zork Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Tilbud på Train Fever på Steam denne helgen. 75% avslag for de som enda ikke har somlet seg til å kjøpe det 1 Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Lagde like godt noen vogner i norsk form og farge, til matchende epoke som lokomotivet. Må bare si fantastisk arbeid til deg. Det ser virkelig flott ut! Litt synd at Train Fever ikke ble en større suksess. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Takk for det De er i gang med et nytt spill i samme sjanger. Lover jo godt det! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Kjøpte akkurat Train Fever for 60 kroner på Steam. Blir spennende å se om det faller i smak eller ikke. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Falt det i smak? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Nei, det gjorde dessverre ikke det. Jeg spilte det en liten time før jeg droppet hele spillet. Husker ikke helt hva det var, men det var ikke det jeg ønsket hvertfall. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Train Fever 80% billigere gjennom julen - til 48 kroner så blir det neppe så mye billigere så de som enda sitter på gjerdet bør hoppe av. Helst med landing på riktig side... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå