OlaHaldor Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 (endret) EDIT: Da er den publisert og kan lastes ned! Flirten er lastet opp venter på at en moderator skal godta den. Dere finner den på train-fever.net Endret 14. september 2014 av OlaHaldor 9 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Jeg kjøpte spillet i går og prøvde litt. Kjenner jeg ikke er like interessert i detaljstyring nå som jeg var for ti år siden... ...men, jeg sliter med å forstå hvordan best sette opp signaler. Finnes det en bra tutorial et sted? Sjekka litt på youtube, og de jeg kom over var på tysk og jeg er ikke SÅ stødig i det språket. Lenke til kommentar
xExodusx Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 sjekk ut guides på steam (train fever community) Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Jeg klarer bare ikke å bli helt klok på dette spillet, det har virkelig potensiale men... eh.. Det virker nesten litt tilfeldig om toglinjer blir vellykket eller ikke. Det samme går for busslinjer. I enkelte byer så går busslinjene så det griner (hus til hus) mens i andre gjør dem det ikke. Har prøvd med alt fra to stopp i en by, til 20 stykk. Det mangler ett eller annet... Selv om jeg må innrømme å ha spilt det nærmere 12 timer de to siste dagene Gi utviklerne litt tid til å finpusse litt, så tror jeg dette blir virkelig artig! Lenke til kommentar
xExodusx Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 intervallet! det er egentlig det viktigste av alt, når det gjelder busser så bør det helt ned mot 60sek på en rute, så dvs jo flere stopp/lengre ruter så må det flere busser Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 La ut en oppdatering av Flirten. Den er nå i versjon 1.1. Håper dere liker oppdateringen. 4 Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Det aller største problemet til train fever er faktisk ytelsen. Jeg opplever selv, og leser om en hel del personer som sliter med lagg, til tross for kraftige maskiner. For min del, så lider spillet veldig så fort man passerer 110-120 kjøretøy. 1 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Jeg har en temmelig kraftig laptop. Husker ikke nøyaktig spesifikasjonene men det er i hvert fall en i7, 16GB minne og et bra skjermkort. Drar blant annet FIFA15 demoen på full guffe uten antydning til lag. Train Fever derimot, småhakker og oppleves rett og slett uferdig. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Men sånn har jeg inntrykk av at det er med flere spill som bruker Unity. Cities in Motion 2 er f.eks. heller ikke spesielt fått i ytelse, sammenlignet med Train Fever. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Hvor legger jeg modsen/togene? Noen som kan forklare meg? Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Om du sitter med Windows er det enklest å bruke en Mod Manager du finner på train-fever.net i download-sidene. Den gjør hele jobben med å pakke ut zip-filen og flytte filene dit de skal for deg. Lenke til kommentar
EternalSunshine Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 (endret) Ikke så uvanlig at simulatorer er krevende på systemet, spesielt når du zoomer ut. Jeg synes et mangelfullt UI, frustrerende jernbanebygging og en simpel og kjedelig økonomi er vel så kritisk. Å frakte diverse råstoff til en fabrikk og så generisk "goods" til byen blir for kjipt. Det må også sies at kartgeneratoren er svak. Det er ei grønn slette med litt tilfeldig åkerteksturer. Ingen fjell, ikke forskjellig grunnforhold og industrier er strødd jevnt utover. Nå ser jeg ikke helt hva som skal holde interessen min oppe. TF er et spill jeg virkelig har lyst til å like, men jeg klarer bare ikke å bli hekta fordi ting er sydd for dårlig sammen. Endret 17. september 2014 av EternalSunshine Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Jeg er enig i mye av det du skriver. Jeg har personlig ikke viet mye tid i spillet ennå, mest fordi jeg heller har lagd innhold til det, og synes det er vel så givende å se kreasjonene i spillet, som å faktisk spille det på dette tidspunktet. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 (endret) Spørsmål helt på siden. Er det flirt togsettet som kjører som regionstog på strekningen Lillehammer - Brumunddal?Satt på et slik tog når jeg parkerte bilen for birkendeltakelse og ble imponert over standarden. Lenge siden jeg har tatt tog. Endret 19. september 2014 av Theo343 Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Ja, det kan stemme at du har tatt Flirt. Jeg tenker å lage flere mods, og har tenkt litt på toget som folk flest kjenner som Signatur og Flytoget. De er nesten helt like. Eventuelt, er det noe annet dere savner av norske lok eller motorvogner? Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 (endret) Hadde vært moro med Di3, bli vel kanskje ikke så vanskelig da den allerede er i spillet? Eller må man ta alt fra begynnelsen av? Har egentlig ikke så mange tog jeg vil på død og liv se i spillet, alle "norske" tog er artig å spille med. Hvis du trenger bilder til motorvognsett/lok som går i Trondheim/Nordlandsbanen kan jeg bistå med bilder hvis det blir nødvendig. Endret 21. september 2014 av untouch4ble Lenke til kommentar
Rattata12 Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Kjempe jobb OlaHaldor. Tenker du å legge inn alle norske tog? De bruker vel Dieseltog på Nordlandsbanen (?) og gamle lokaltog på Vossebanen Hadde vert kjekt å fått alle norske tog inn med logoer etc. Flott Flirt nå forøvrig ! Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Lenge siden gitt. Skole, jobb og livet tar overhånd for hobby og lek. Jeg har tenkt litt på å lage "flytoget". Relativt enkel form med det mest avanserte som er den gjennomgående banneren langs siden på vognene. Kunne vært moro å få til. Ellers har jeg veldig lyst til å lage noen av de eldre el-togene. 2 Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Jeg har fått tilsendt filene som trengs for å oversette spillet til norsk. Er det noen som har lyst til å hjelpe meg å se over at ting ser greit ut? Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Jeg har fått tilsendt filene som trengs for å oversette spillet til norsk. Er det noen som har lyst til å hjelpe meg å se over at ting ser greit ut? Kan sikkert ta en titt jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå