Gå til innhold

Train Fever

Anbefalte innlegg

Jeg har fulgt med utviklingen av dette spillet i lang tid, og det ser mer og mer lovende ut. Alle som liker spill som Transport Tycoon bør sjekke ut videoene som er lagt ut på hjemmesiden.

http://www.train-fever.com/

Spillet ser ut til å konsentere seg mest om bygging av togstruktur, men det er bekreftet at også busser vil bli en del av transportsystemet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som Transport Tycoon-fan igjennom en årrekke, så merker jeg at det er skyhøye forventinger til nye spill i samme sjanger. Risikoen for å bli skuffa er meget høy for å si det slik. Train Fever ser lovende ut utfra de youtube-videoene i hvert fall.

Lenke til kommentar

Det lages alt for få gode spill i tycoon sjangeren, så jeg har et stort håp om at spillet blir både bra og har litt dybde. Gleder meg til å se mer av spillet, regner med at det kommer en drøss med informasjon når beta blir sluppet.

Lenke til kommentar

Et nytt oppdatert Railroad Tycoon-spill hadde ikke vært å forakte. Skulle gjerne hatt et spill der det eneste jeg skulle gjøre var å bygge jernbane. Vil ikke ha alt det andre (buss og lastebil og alt det der). :p

Skal følge med på Train Fever.

Lenke til kommentar

Kommer garantert til å kjøpe TrainFever. Utviklingen av OpenTTD har gått alt for sakte og det spillet fremstår som teknisk helt utdatert. TrainFever ser ut til å hente langt mer inspirasjon fra (open)TTD enn hva mange andre transportspill har gjort så jeg håper de klarer å kapre TTD-magien samtidig som det ellers holder mål for hva som kreves i 2014.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Fortsatt en del bugs.

Virker som det er litt mye pirking når man skal koble på dobbeltspor, håper de gjør det litt enklere.

Ellers ser det veldig bra ut, men tror jeg venter litt før jeg hører reaksjonene til spillerne. Kanskje vente til det kommer en patch eller to og.

Lenke til kommentar

Absolutt mye bedre. De fleste som streamer og legger ut videoer virker som en slapp gjeng som unnskylder seg med at de har så ufattelig mye å gjøre på skolen, og mener derfor at de ikke har fått spilt så mye og satt seg inn særlig i spillet - til tross for at det har vært i beta snart en måned. :tease:

Noe som byr på svært irriterende videoer fra mange av dem.

Var en som brukte en hel video på å (forsøke å) beklage seg for hvordan han snakket og manglet inngående forståelse for spillet i en tidligere video, og endte opp med å si "ikke prøv deg på meg, jeg kan forsvare meg" etter å ha fått en del kritikk, også fra undertegnede. Mistet en subscriber kan man si..

Nuvel! Zhatt har fått en subscriber. Mye spennende på kanalen ellers også.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...