Ralek Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Hei forum. I dag lagde jeg min egen personlige "mediapc" som skal brukes til spilling av musikk, dvd filmer o.l. Problemet er som føler: jeg ønsker å bruke RDP for å administrere denne til jeg får kjøpt meg tvkort og fjernkontroll Prøvde å spille en låt via RDP, og ingen ting skjer ?? Dvs, den spiller, men det kommer ikke noe lyd. Jeg kan sette RDP til å sende lyden til laptopen min, og dermed få lyden ut der..men det er ikke det jeg ønsker. Noen som har gjort dette ? Eneste jeg finner hos MS er hvordan jeg skal frakte lyden inn lokalt...urk. Takker for all hjelp - Ralek - Lenke til kommentar
Ralek Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 Problemet var som følger: Soundblaster driverene starter tydeligvis ikke opp før en bruker har logget seg inn lokalt første gang. Løsningen ble som følger: Sørge for autologin av en bruker ved boot. Forøvrig en prosedyre som krever blankt passord. RDP godtar i utgangspunktet ikke en nonpassword session, for å endre dette må man inn i Local Security Policy og disable dette. Så nå har jeg endelig fått den "gamle" desktopen min inn i stereoracket mitt, med RDP og full kontroll fra Laptopen At ikke Creative kan skrive skikkelige XP drivere - Ralek - Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå