Smith'sPhoto Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Heisan Jeg er ikke den flinkeste når det gjelder PC og trenger litt hjelp. Jeg må få tak i en ny PC og vil helst ha en stasjonær. Den skal brukes spesielt til bilderedigering, så burde være en god skjerm og nok plass Hva anbefaler dere? PS. har ikke så mye penger at det gjør noe- -Michelle Lenke til kommentar
Janbanan123 Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Husk å kjøp IPS skjerm. Et must hvis du skal ha bra bildekvalitet. Lenke til kommentar
War Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Skal man stramme inn på prisen her så velger man en pc fra for eks komplett som er ferdigbygget, så tar man vekk SSD-lagring og finner et passende skjermkort som ikke er ment for spilling. Snakker vi 4000 eller 10? Skjerm og windowslisens koster nok 3-4K bare her. Lenke til kommentar
Janbanan123 Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Skal man stramme inn på prisen her så velger man en pc fra for eks komplett som er ferdigbygget, så tar man vekk SSD-lagring og finner et passende skjermkort som ikke er ment for spilling. Snakker vi 4000 eller 10? Skjerm og windowslisens koster nok 3-4K bare her. ja og windowslisens er vel rundt 800 av de 3-4k tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå