AfterGlow Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Gravde frem over 3,7 millioner kroner i den virtuelle valutaen.Hacker brukte NAS-er som DogeCoin-slaver Lenke til kommentar
morten_b Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Som forklarer de svært hyppige firmware oppdateringane på min Synology NAS de siste halve året ? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Død over folk som ikke oppdaterer 3 Lenke til kommentar
Bakken91 Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 (endret) Død over folk som ikke oppdaterer Folk som ikke oppdaterer og som klarer å utsette seg for slike angrep er enten dumme eller uvitende. Gjerne begge. Kanskje de lærer noe... eller ikke... Endret 26. juni 2014 av Bakken91 Lenke til kommentar
St. Anders Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 De lærer nok ikke for de vet jo ikke at nasen er tatt over, for den virker sikkert godt nok for deres behov. Lenke til kommentar
Dingy Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Død over folk som ikke oppdaterer Folk som ikke oppdaterer og som klarer å utsette seg for slike angrep er enten dumme eller uvitende. Gjerne begge. Kanskje de lærer noe... eller ikke... Det har ikke slått deg at mange kanskje har så mye forskjellig utstyr etterhvert, at å skulle huske å oppdatere alt sammen til enhver tid er ganske mye jobb? For ikke å snakke om alle de kundene som har fått utstyr installert av en konsulent, venn, e.l. som ikke tenker på at den boksen i hjørnet som for de ikke er noe annet enn en backup av familie bildene, også må oppdateres?? Er så lei av å oppdatere at jeg kunne fått mark, hell, tilogmed printeren min krever oppdateringer...! 5 Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Død over folk som ikke oppdaterer Problemet her var jo at oppdateringen kom først ETTER at sikkerhetshullet hadde blit funnet og utnyttet av "de slemme". Lenke til kommentar
Gother-Bit Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 (endret) Jeg likte måten artikkelen sluttet på! "Har du lyst til å komme i gang med NAS? Her er vår guide (Ekstra) »" Endret 1. september 2014 av Gother-Bit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå