Gå til innhold

Shuttle og strømforsyning

Anbefalte innlegg

Jeg har mange ganger lest hvor viktig det er med stor strømforsyning i kabinettet. Minst 300 W og helst mer. Shuttle og andre tilsvarende maskiner leverer stort sett med 200W.....i følge manger topicer her er dette alt for lite. Mye tyder på at dette er nok så lenge Shuttle er så store som de er. Her er det helt klart ikke plass til like mange strøm trekkende ting, men alikevel.....et godt skjermkort, par disker og litt USB duppedingser, så er det vel stort sett det de fleste av oss har i en PC..! Er det bare en myte dette med å ha en kraftig stømforsyning eller....? Forklar meg.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Igrunn så er det ikke viktig med en stooor strømforsning på mange mange 100 watt, som er noe av det folk ser etter når de kjøper strøm forsyning. Det er mye viktigere at den klarer å levere de spenningene den skal ha, att den ikke leverer så mye lavere eller høyere spenninger der som den skal det.

Selv har jeg en en Shuttle med to hardisker, Ati Radeon 9700 skjermkort, cd brenner, og tv kort...alså ganske standard...Holder helt fint til mitt bruk, og har ikke ,merket noen tegn til ustabilitet...

(vet om folk som har stappa inn 4 disker der jeg)

Lenke til kommentar
Selv har jeg en en Shuttle med to hardisker, Ati Radeon 9700 skjermkort, cd brenner, og tv kort...alså ganske standard...Holder helt fint til mitt bruk, og har ikke ,merket noen tegn til ustabilitet...

Shuttle, p4 2.8ghz, 2x 160gb disker, dvd-brenner, R9600 og Audigy (samt 2x60mm vifter i tillegg til den vanlige 80mm) .. funker som en kanonkule. Tviler heller ikke på at psu'en vil klare et 9800 Pro-kort når den tid kommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...