Novec Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Et av Intel-overklokkernes største problem har lenge vært multiplier-sperren. Den har lenge vært sett på som umulig å fjerne fra vanlige prosessorer, men vår alles kjære Duckman har funnet en metode for å fysisk låse opp denne sperren - svært fysisk. Hvordan miraklet utføres kan du lese på DWPG.com. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 La oss bare håpe at folk får med seg at dette er en "kødde-artikkel" !!! Ellers var det jo morsomt å lese! Lenke til kommentar
jason Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Kødd??? Pokker, hadde allerede funnet frem hammeren. lol Lenke til kommentar
kakarlsen Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Artig!!! Jeg vil prøve. Noen timer senere: Hvorfor virker den ikke? kanskje jeg ikke brant den inn lenge nok. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 eg begynte lure om allt dette stemte og er er glad at sannheten kom fra på bordet til slutt Lenke til kommentar
stoffe_steen Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Hahaha, jeg var helt med til jeg så bildet når prosessoren var "ferdig", Det andre var jo ikke HELT på jordet da, jeg har en p|| selv som jeg skulle prøve men, jeg ombestemte meg. LOL :smile: Lenke til kommentar
Borf Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 er det noen som har problem med at ikkje pc`en ikkje starter etter ein utførde den ulåsingen av ein p2.. min starter ikkje no, noen som veit kvifor? :sad: Lenke til kommentar
ToBi Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Kansje fordi den er ødelagt, ruinert, most eller noe slikt... Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Min funker etter modifiseringen jeg hadde en P3 450 MHZ NÅ HAR JEG EN DUAL PENTUM 5 120000 MHZ Jeg har også fått jobb hos Intel somtekniker med en årslønn på 5 mil. Lenke til kommentar
Duckman Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 hehe...ser ut til at folk har virkelig kost seg med denne artikkelen....og det var jo det som var målet med den også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå