Swafty Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Hvor kan jeg finne maps til Multiplayer Practise på Renegade? Og hvordan gjør jeg sånn at jeg kan spille de? Jeg er så lei av det vanlige og det er jo bare et map! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 hmm www.n00bstories.com vet ikke helt om det går an å skifte training-level. hvorfor ikke spille det på nett ? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 1: Når du spiller Mulitplayer Practise er det boter med. Dersom du skal spille fleire brett på MP-Practise blir det uten Bot. Da går de også i sirkel, slik at om du skal spille det siste må du gå gjennom de andre først. Enklere metode: Velg Multiplayer LAN, HostCreate game. Der velger du Cash og det vanlige Viktig: På "Number of players" MÅ du velge 1 player" Så velger du hvikle brett du skal ha og resten. Så er det bare til å velge Start game og du er i gang. Du kan jo også vurdere å spille online med enten Westwood Online eller Gamespy Arcade (eg liker GSA best) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå