Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hadde nettopp et panikk anfall!

Anbefalte innlegg

Hei:)

Hadde nettopp et panikkannfall så sitter nå i stolen i stuen og skriver dette. Jeg har vert hos legen med et par symptomer og jeg har (nesten) hver gang vert helt fin.

Var hos psykolog, men vi klarte ikke å finne ut hva som var gale etter 6 timer så jeg vil ikke betale noe mer. Jeg kommer til å vurdere å bytte psykolog hvis dette fortsetter.

Jeg er ikke redd for noe, likevel får jeg disse episodene. Jeg var i byen med noen venner i går da jeg plutselig fikk en veldig rar følelse i meg. Det eneste jeg ville var å dra til legen.

Det begynte med at jeg fikk full bevisthet over ting som foregikk rundt meg. Stemmene ble høyere og jeg hørte alle samtidig. Jeg ble svimmel og følte jeg holdte på å besvime. Jeg kom meg hjem og det varte noen timer etter.

I dag fikk jeg en depresive følelse, det knøt seg i magen og jeg ville egentlig grine. Ingenting ga mening følte jeg. Dette varte helt til nå, det er der enda men ikke like sterkt. Det gikk opp for meg nå at det er et panikk anfall så jeg prøver å tenke logisk på det men det ser ikke ut til å fungere så bra. Jeg prøver å få med meg hva som skjer i kroppen og hva jeg føler. Det er ikke lett men jeg har slått meg helt til rod med at dette bare er et panikk anfall.

Er det noen som har tips over hva jeg selv kan gjøre for å forhindre dette? Eller hva jeg kan gjøre når det kommer? Jeg vet ikke hva det kommer av siden jeg likegjerne får det ute blandt folk som når jeg er alene og ser på en film.

Jeg blir ganske slått ut av disse episodene og jeg har bare hatt to sterke i mitt liv, altså disse to dagene.

Håper på gode svar:)

Anonymous poster hash: 165b8...3c6

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja,, Angst? Om du blir svimmel kan det hende du hyperventilerer, som igjen kan være vanskelig for deg å oppfatte. Prøv å være oppmerksom på dette, og prøv å pust rolig og behersket.

(Jeg aner ikke hva jeg snakker om, og har ingen grunnlag for å påstå noe som helst, ta det med et knipe salt)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...