Gå til innhold

Alle pc interesserte sjekk linken!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Norek og komplett.no eies begge av Komplett ASA som før het Norkom ASA.

 

De har samme lager og vareutvalg til og med varenumre. Norek selger bare til bedrifter, mens komplett.no selger til alle som vil handle av dem

 

Sjekk gjerne www.komplett.com for mere info

 

Har handlet en del fra norek.no gjennom bedriften jeg jobber i og det er ikke mange %-ene billigere på norek.no enn hos komplett.no

Lenke til kommentar

 

Har handlet en del fra norek.no gjennom bedriften jeg jobber i og det er ikke mange %-ene billigere på norek.no enn hos komplett.no

 

Vurderer for tiden om det er vits i det hele tatt å forhandle varer kjøpt der, det er så små marginer at det sannsynligvis er mer lønnsomt å disponere driftskapitalen annerledes. 7-800 i margin på varer for 15.000 er jo nesten en vits, og de små får vel ikke ytterligere rabatter...

Lenke til kommentar

Alt som gjennstår nå er å starte et firma og bli registrert som et firma før vi kan bestille varer derfra.

Ingen av oss "sivile" som kan kjøpe varer der!

Enkeltmannsforetak er gratis med mindre du skal tinglyse firmaet...

 

Så vidt jeg vet må du minst være registrert i foretaksregisteret for å kunne handle fra Norek, og dermed er det ikke gratis likevel.

 

Du må vel også kunne vise til at du skal videreselge produktene, Norek selger nemlig ikke til alle bedrifter, bare andre databutikker.

Lenke til kommentar

Alt som gjennstår nå er å starte et firma og bli registrert som et firma før vi kan bestille varer derfra.

Ingen av oss "sivile" som kan kjøpe varer der!

Enkeltmannsforetak er gratis med mindre du skal tinglyse firmaet...

 

Så vidt jeg vet må du minst være registrert i foretaksregisteret for å kunne handle fra Norek, og dermed er det ikke gratis likevel.

 

Du må vel også kunne vise til at du skal videreselge produktene, Norek selger nemlig ikke til alle bedrifter, bare andre databutikker.

 

Jiipi der var det en som har skjønt det at det er andre webshoper.Norek er jo som kjent en importør,så enkelt er det.En jeg kjenner har kjøpt derfra,men det er for at han har et registrert firma(moms å greier)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...