enur8 Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Hei hei! Har sittet å jobbet med en Compaq Presario maskin i noen dager... Det som skjer når jeg har slått den av på kvelden er at jeg våkner neste morgen og PC-en sviver uten at jeg har skrudd den på. Dette har skjedd 2 netter på rad så nå fant jeg ut at eneste måte å sørge for at den er av om nettene er å ta ut strøm kabel. Dette er ikke et "Wake on LAN" problem, det er sjekket. PC-en har et modem tilkoblet hele tiden og dette er heller ikke problemet, det har jeg tatt ut om natta. Det er heller ikke noe i BIOS ettersom jeg har sjekket valgene der. Maskinen hadde nylig Windows 98 men ble oppgradert til Windows 2000 for noen dager siden... I Windows 98 har dette skjedd bare 1 gang før at den starter av seg selv. Men som sagt nå 2 ganger i W2k i løpet av 2 dager. Så om noen vet om det er noe man kan stille på, skru av eller liggnende vær så snill å si ifra... Slitsomt å skal nappe ut strømmen hver eneste kveld! - enur8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå