V. Haugen Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Den nye appen er klar til Android og Windows Phone – men ikke iOS.Nye RuterReise viser reiseruten på kartet Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 (endret) Velkommen etter. Det må være 3-4 år siden vi fikk noe tilsvarende i Tromsø og det er ikke en gang begrenset til Android, men tilgjengelig for Android, iOS, OSX, Windows, BSD, Linux, Symbian, osv osv. Eksempel på tvers av byen, med bussbytter og det hele. Endret 19. juni 2014 av Simen1 Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Litt usikker på hva du mener Simen1, men RuterReiser, tidligere Trafikanten har vært tilgjengelig omtrent så lenge Android har støttet applikasjoner. Dette er vel bare en ny versjon med litt mer funksjonalitet. 1 Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Bruker google maps sin funksjonalitet for kollektivtrafikk. Vedder på at den er kjappere. Og den er tilgjengelig på alle språk. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Litt usikker på hva du mener Simen1, men RuterReiser, tidligere Trafikanten har vært tilgjengelig omtrent så lenge Android har støttet applikasjoner. Dette er vel bare en ny versjon med litt mer funksjonalitet. Jeg får inntrykk av at artikkelen presenterer reiserute på kart som den store nyheten i denne versjonen. Mulig jeg tar feil, for jeg har ikke prøvd tidligere versjoner. Lenke til kommentar
V. Haugen Skrevet 19. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2014 Litt usikker på hva du mener Simen1, men RuterReiser, tidligere Trafikanten har vært tilgjengelig omtrent så lenge Android har støttet applikasjoner. Dette er vel bare en ny versjon med litt mer funksjonalitet. Jeg får inntrykk av at artikkelen presenterer reiserute på kart som den store nyheten i denne versjonen. Mulig jeg tar feil, for jeg har ikke prøvd tidligere versjoner. Jepp, det er den "viktigste" nyheten, foruten helt nytt design. Direkte fra pressemeldingen, ang. ny funksjonalitet: "I kartet kan du nå se din reiserute markert med linjer. Reiser du med trikken, så vil du se en blå linje i kartet. Skal du gå et stykke, så vises dette med en grå stiplet linje. I tillegg kan du få en oversikt over utsalgssteder for billetter." Lenke til kommentar
Zicozz Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Windows Phone har jo allerede en "landsdekkende" slik funksjon i Here Transit. Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Velkommen etter. Det må være 3-4 år siden vi fikk noe tilsvarende i Tromsø og det er ikke en gang begrenset til Android, men tilgjengelig for Android, iOS, OSX, Windows, BSD, Linux, Symbian, osv osv. Eksempel på tvers av byen, med bussbytter og det hele. Ikke noe for WP her. Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Dette har jo Google maps kunnet lenge, men er jo positivt at det blir bedre! Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 (endret) Hvorfor slipper de det som en helt ny app, og ikke bare en oppdatering? Edit: omformulerte en veldig dårlig setning. Endret 20. juni 2014 av chri-ot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg