TBJ Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Hei Noen som har et "enkelt" script / system for å hente inn fotballresultater fra nett og inn i et excel ark? Jeg er dessverre ikke flink nok til å lage et selv, men jeg er overbevist om at noen allerede må ha laget tilsvarende, Ja, Det er i forbindelse med VM :-) Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 (endret) Excel har en funksjon for å hente data i tabeller fra nett. http://www.howtogeek.com/howto/24285/use-online-data-in-excel-2010-spreadsheets/ Sånn for enkelhets skyld vil jeg anbefale deg å bruke en nettside som ikke bruker masse java script greier og flotte animasjoner o.l. for å presentere resultater (antar det er dem du skal ha). Jeg ville brukt f.eks. wikipedia. Jeg har ikke Excel hjemme, så jeg har ikke testet det der. Men i LibreOffice Calc fungerer det ganske greit uten justeringer. Så jeg vil tro det virker tilsvarende i Excel. Edit: Fant en enklere framgangsmåte. Endret 19. juni 2014 av Nedward Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå